Керівники рекламних агенцій, звичайно, не особливо називаючи прізвищ та інші власні назви, повідомили цікаву новину: деякі політичні партії нині активно викуповують площу на бігбордах. До того ж в особливо великих розмірах і на кілька місяців уперед. Не треба бути аналітиком, аби зрозуміти — політикум усе–таки готується до виборів.
Досвідчені люди, які хоча б раз у житті «нюхали» повітря штабів і виборчих дільниць, знають: головне у цій справі — не хвилююча мить, коли відкривають урни, а фінансування кампанії. Гроші, вважають політтехнологи, це альфа й омега складної й виснажливої підготовки до народного волевиявлення. А найголовніша особливість грошей полягає в тому, що їх постійно не вистачає. Пошук спонсорів, висловлюючись будівельною фразеологією, — це закладення фундаменту будівлі.
Але найцікавіше, що охочих фінансувати політичні перегони все частіше шукають за межами України — у рідних олігархів уже не вистачає ні засобів, ні наснаги платити своїм політикам. Найближче фінансово спроможне закордоння — це, звичайно, Росія. Днями у ЗМІ з’явилася інформація — БЮТ домовився з Кремлем про 1 мільярд доларів на вибори. Раніше називали інші цифри — дещо більші. >>