У першій половині літа, коли виборча кампанія офіційно ще не почалася, Компартія України стала одним із лідерів «ринку агітації». Як за кількістю легальної реклами на ТБ, радіо, в пресі й інтернеті, так і за обсягами так званої «джинси» — пропагандистських матеріалів без позначки «реклама». Це показує щомісячний моніторинг загальнонаціональних друкованих видань, який проводять експерти Інституту масової інформації. За їхнім висновком, зараз ринок «джинси» зростає завдяки віце–прем’єр міністру із соціальних питань Сергію Тігіпку, котрий рекламує соціальні ініціативи влади, а також КПУ. Так, у червні лідерство в «джинс–рейтингу» утримувала влада (25%), друга за обсягами — партія Наталії Королевської (23%), треті — комуністи (19%).
Водночас слід зазначити, що в липні активність КПУ в медіа помітно зросла, і головний наступ «червоні» ведуть через телебачення, масовано запускаючи в ефір ролики із гнівними обвинуваченнями в бік олігархів та закликом «Повернемо країну народу!». При цьому в теленовинах різних каналів раз по раз вискакують нібито звичайні сюжети з виступами Петра Симоненка, які вочевидь оплачені за рекламними розцінками.
Вражає також кількість білбордів та інших зовнішніх носіїв із рекламою КПУ — як на сході та півдні країни, так і в центрі, зокрема в Києві. Для оновлення «картинки» агітувати за комуністів взялася і молодь — інтернетом гуляють фотографії голих грудей молодої «комсомолки», що бере активну участь у поширенні політінформації.
Суми коштів, укинутих в агітацію за політичну силу Симоненка, мають вражати. «УМ» спробувала з’ясувати перспективи «партії ностальгії» на виборах та вагу реклами КПУ. >>