«Еталонна» капуста дорожчає
Шоколадом лише пахне
Серед улюблених дітьми продуктів чільне місце займає все, що активно рекламує телевізор. Тому, угледівши на магазинній полиці баночку з яскравою назвою, як на екрані, дитина відразу згадує нав’язані бажання і просить–вимагає: «Купи!».
Великі проблеми маленького «пальчика»
Готуй візок для відпочинку взимку
Лікар не прописав
Хоч асортимент ковбас зараз значно розширився у порiвняннi з тотальним дефіцитом радянських часів, який уже не пам’ятає щонайменше третина українців, однією з найпопулярніших лишається «Лікарська». З приводу дивної назви невгамовні лише діти, з чиїх вуст найнейтральніше запитання: «А що, ковбасу лікарі робили?»
Квасимо йогурт
Якою б переконливою не була реклама про користь магазинних йогуртів, багато господинь роблять для родини кисломолочні продукти власноруч. Щоб бути впевненим, що у скляночках справді необхідний організмові якісний продукт, а не «здобрений» фарбниками–стабілізаторами–покращувачами смаку.
Чим бутерброд і кашу зіпсуєш?
Найкращий спосіб впливати на недобросовісних виробників, які випускають неякісні чи фальшовані товари, — не купувати їхню продукцію. Така метода дуже дієва, якщо про фальсифікати і їхніх виробників знає велика кiлькiсть споживачів. Центр незалежних споживчих експертиз «Тест» укотре поширив інформацію, яка змушує задуматися, які продукти ми купуємо.
Розмір має значення
Кожному з нас час від часу потрібна батарейка: або у годинник, настінний чи настільний; у пульт телевізора, для портативного програвача чи у дитячу іграшку. Найчастіше цей не дуже вартісний товар купуємо за принципом «що потрапило під руку» або за ціновою ознакою.