Цукерочка — із мулу
У понеділок на офіційному сайті «Київводоканалу» з’явилося повідомлення про результати громадських слухань щодо подальшої долі Бортницької станції аерації. Із цього повідомлення можна зробити два висновки. По–перше, реконструкція станції має розпочатися найближчим часом, інакше навесні можна чекати екологічного лиха.
Київ по–українськи
Пам’ятки радянські, російські, польські в Києві досліджені і розпропаговані, давно розроблені екскурсійні маршрути для ознайомлення з ними. Більше того — в екскурсбюро столиці вам і сьогодні запропонують пройтися місцями російської чи радянської слави, вислуховуючи про добрих царів чи героїчний «Арсенал» і червоних підпільників.
Ваш друг автобус
Уже з вересня кияни ризикують недорахуватися декілька десятків маршрутних таксі, або, по простому, «маршруток». А до кінця року їх можуть прибрати взагалі з вулиць міста. Натомість пустять більше комунальних автобусів. Міська влада нищить наш бізнес і насправді таким чином просто займається переділом ринку, бідкаються перевізники. А кияни вважають, що перекособочені «маршрутки», в яких подеколи брудно, засалені сидіння і доводиться стояти, зігнувшись у три погибелі, псують вигляд міста, і хотілося, щоб громадський транспорт був, як у Європі, проте не віриться, що за нинішніх умов це можливо.
Корюківський «АнтиХюндай»
Позавчора здійснив тестову поїздку з Полтави до Харкова новий швидкісний двосистемний пасажирський потяг виробництва Крюківського вагонобудівного заводу, який уже встигли охрестити «АнтиХюндаєм». Фахівці відзначили чи не найбільшу перевагу вітчизняного потяга — його цілковиту адаптованість до наших залізниць і кліматичних умов. Адже під час випробовувань у різні пори року він об’їздив фактично всю Україну й одержав позитивні висновки міжвідомчої комісії.
Чому Гостинний двір не став «українським Гезі»
Тринадцять місяців триває рух на захист Гостинного двору — історичної будівлі на Контрактовій площі. Спершу учасники акції на тлі постійного чергування створили там «новий культурний простір», а після вигнання з двору — вже на площі — щотижня проводять культурно–просвітницькі заходи, мирні й «без прапорів».
Війна за «золотий» кофеїн
Ідея мобільно–кавового бізнесу, яка нині користується шаленою популярністю в Америці, Австралії та Європі, прийшла в Україну нещодавно. Оскільки чимало курців полюбляють посмакувати цигаркою за філіжанкою кави, розвитку такого бізнесу певною мірою сприяє і законопроект про заборону паління в громадських місцях. Люди все частіше звертаються до послуг мобільних барист, аніж традиційних кав’ярень.
Задоволеними до пори до часу були і власники мобільних кав’ярень, які, на відміну від традиційних кафетеріїв, не ризикують схибити з місцем розташування машини, змінюючи за день кілька місць прибуткової стоянки. Утім віднедавна столичні баристи дедалі більше скаржаться на тиск iз боку різних інстанцій. І хоча, як уже писала «УМ», Київміськдержадміністрація на наш запит відповіла, що до врегулювання питання законодавчо мобільні кав’ярні мають право на існування, їхні власники все більше потерпають від незаконних дій і правоохоронців, і комунальників.
17 метрів польоту — і ти в Мадриді
Ніяких двигунів та палива. Виготовлений власноруч кумедний літальний апарат, екіпаж із п’яти осіб, веселий настрій та готовність шубовснути у води Русанівського каналу — ось що означає свято під назвою «День польотів», або Redbull FlugTag–2013.
«Флюгтаг» накрив Київ уже вдруге. Перші змагання в Україні між літаючими конструкціями ручного виробництва відбулися у 2010 році. Тоді було встановлено всеукраїнський рекорд на дальність польоту — 22 метри. Позавчора переплюнути це досягнення не вдалося. Десятки тисяч глядачів, яких зібрав відомий виробник енергетичних напоїв у районі готелю «Славутич», отримали потужний заряд позитиву. Навіть незважаючи на сильну зливу.
Як тебе не згубити, Києве мій!
Тримай «Рiвновагу»!
Цієї неділі на вулиці Струтинського, 2, з’явиться фігура дівчини на канаті. Витвір буде, немов насправдi: дівчина балансуватиме на канаті, який хитається. «Зробити це було непросто. Але опір матеріалів і закони фізики — не найголовніше, всі обмеження лежать у художника у голові.