За останні півроку, коли фактично проходила передвиборча кампанія, попит глядача на політичні ефіри не зник. І це закономірно для країни, де політики роблять заяви не у стінах Верховної Ради, а на телевізійних ток–шоу. Цифри телеперегляду традиційно підвищувалися, коли на екрані з’являлися основні гравці передвиборчих перегонів. Таку тенденцію навзаєм використовували і телеканали, і кандидати. Як результат, до багатьох сюжетів і навіть ефірів приклеївся неофіційний ярлик «замовний».
На серйозні та конкретні питання претенденти на президентську посаду відповідали нечасто. Приміром, Василь Противсіх в «Українській рулетці» не сказав, де взяв 2,5 мільйона гривень для застави, щоб зареєструватися кандидатом, пославшись на допомогу неназваних друзів. Відмовилася відповідати на економічне питання Мустафи Наєма у «Шустер live» діючий Прем’єр–міністр, акцентуючи, що Мустафа — прекрасний журналіст, але в економіці не розбирається. І таких прикладів — безліч. П’ятірка кандидатів, серед яких і Ющенко, Тимошенко та Янукович, взагалі відмовилася від теледебатів на Першому Національному.
Чим насправді стало телебачення у нинішню передвиборчу кампанію, яку роль відіграє і чому? — на ці питання ми попросили відповісти експертів та представників телеіндустрії.