Серце російської пітьми: літературна спадщина четвертого атланта модернізму Джозефа Конрада

Серце російської пітьми: літературна спадщина четвертого атланта модернізму Джозефа Конрада

Донедавна й начитаний читач мало що знав про Джозефа Конрада. Навіть радянські філологи, котрі у 1960–1970-ті вже мали змогу познайомитися з перекладами Кафки, Пруста і Джойса, — не відали, що четвертим атлантом модернізму літературний Захід вважає саме Конрада.

Ігри розуму в темній кімнаті: рецензія на роман Дельфін де Віґан «На реальних подіях»

Ігри розуму в темній кімнаті: рецензія на роман Дельфін де Віґан «На реальних подіях»

Коли послуговуватися класифікацією Валерія Шевчука, то роман Дельфін де Віґан «На реальних подіях», про який ми говорили минулого тижня, належить до високої літературної полиці.

Для людей, як для себе: публічний самоаналіз у прозі львівської письменниці Еви Гати

Для людей, як для себе: публічний самоаналіз у прозі львівської письменниці Еви Гати

2010 року «філософсько-містичний роман» (так його охрестила преса) «Три чесноти, або Казка про оріхалк» увійшов до короткого списку премії «Книга року BBC».

Усе або нічого: рецензія на політичний роман Наталії Влащенко «Під небом Австерліца»

Усе або нічого: рецензія на політичний роман Наталії Влащенко «Під небом Австерліца»

Торік Наталя Влащенко опублікувала політичний роман «Під небом Австерліца» (Х.: Фоліо). У передмові вона дякує колезі-журналісту Олегові Єльцову, яко першому читачеві рукопису.