«Ціна для всіх одна...»
«Двоє чоловіків борються за владу в державі. Одна жінка готова на все, щоби стати першою...». Якщо ці слова ви, читачу, не екстраполюєте на Ющенка, Януковича і Тимошенко, то ви або живете не в Україні, або анітрохи не цікавитесь політичними новинами. А якщо і живете, і цікавитесь, то мусите сприйняти початок фрази як опис знайомої вам ситуації. Але в тому–то й річ, що мова — не про українських політиків, а про давній Рим і його персонажів. А початкова цитата — лише анонс нового телесеріалу.
Значить, настільки вже в нас політизоване суспільство, якщо цього року комерційна реклама стала перифразом реклами політичної. На скромну думку автора цих рядків, це — серйозний сигнал лідерам партій і блоків про те, що їхні гасла та ігрища зняті з високого ідеологічного п’єдесталу й віддані на поталу креативникам від бізнесу. Втім з цього приводу існують різні думки. >>