Набоков для театру — це, насамперед, «Лоліта». Режисери, які намагаються виділятися із цього загалу, беруться за якусь чи кілька із його шести п’єс, які, до слова, особливих дивідендів постановникам за всю історію театру так і не принесли. Харківський режисер Олександр Ковшун вирішив свої стосунки із Набоковим будувати зовсім по–іншому. І вписати до афіші Харківського театру імені Шевченка спектакль ...за оповіданнями Володимира Набокова. За словами Ковшуна, цю ідею йому підказала дружина, актриса й балетмейстер Олена Приступ. Текст інсценівки за оповіданнями «Казка», «Дзвінок», «Випадок з життя» та «Повернення Чорба» помістився на чотирьох аркушах, вистава ж триває понад три години. Модернова естетика, вигадлива пластика, метафоричне наповнення кожної сцени, особливе ставлення до пауз, інтонацій героїв — «Повернення» має всі ознаки спектаклю, який тримає глядача у напрузі, примушує бути «тут і зараз», не дає його думці бодай на мить відлетіти кудись за межі цього простору.