Особливості прямого ефіру

Особливості прямого ефіру

Від ідеї до втілення талант–шоу «Народна зірка», яке дещо подібне до проектів, знятих за форматом Stars On Stage, глядачі ТРК «Україна» дивитимуться третій телесезон поспіль. Саме у проекті каналу «донецьких» серед зіркових учасників вокального конкурсу — винятково вітчизняні співаки. Чому? — розповідає Катерина Андрієнко, креативний продюсер шоу «Народна зірка».

Олександр Ткаченко: Ми не робитимемо канал, який існував в інший історичний проміжок часу

Олександр Ткаченко: Ми не робитимемо канал, який існував в інший історичний проміжок часу

Півтора десятка років тому, 12 вересня, у телеефірі вперше з’явилися «Плюси». Канал Олександра Роднянського став золотою ерою українського ТБ. Юрій Макаров, Ганна Безулик, Алла Мазур, Ольга Герасим’юк, Олесь Терещенко, Людмила Добровольська своєю роботою у кадрі показали, що телебачення може бути цікавим та інтелігентним. Ні в Севастополі, ні в Луганську українська мова ведучих «1+1» не «різала» слух, бо говорили про важливе і не занудно.

Коли канал купила міжнародна медійна корпорація Central European Media Enterprises Ltd — на «1+1» почалося активне впровадження стилю інфотеймент (розважання). Тоді з каналу або самі пішли майже усі знакові обличчя, або їх «пішли». «Плюси» з лідерських позицій почали сповзати на 4–5–тi місця. На рівні чуток причин цьому називали кілька: від нерозуміння румунських менеджерів українського менталітету до цілеспрямованої роботи на зниження показників гендиректора каналу Олександра Ткаченка, — щоб цей медіаактив дешевше міг купити Ігор Коломойський, який свого часу не зміг сторгуватися з першими власниками — Олександром Роднянським та Борисом Фуксманом.

Цього року Коломойський став власником «Плюсів»: СME продала 100 відсотків своїх українських активів компанії Harley Trading Limited, яка належить бізнесмену. Гендиректором «Плюсів» залишився Олександр Ткаченко, який очолив усю групу каналів «1+1». З ним наша розмова.

«Хто проти повернення сталінщини — прошу встати!»

«Хто проти повернення сталінщини — прошу встати!»

Позавчора у столичному кінотеатрі «Кінопанорама», як 4 вересня 1965 року — в кінотеатрі «Україна», демонстрували «Тіні забутих предків». Показ знаменитого фільму Сергія Параджанова 45 років тому був в Україні прем’єрним. І саме тоді відбулася перша публічна акція громадянської непокори проти політичних репресій, що почалися після хрущовської «відлиги»: перед заповненим залом Iван Дзюба назвав прізвища вже заарештованих українських вільнодумців, В’ячеслав Чорновіл закликав устати всіх, хто виступає проти відновлення сталінщини, а Василь Стус продекламував «Два слова правди». Усім активістам, звичайно, «виставив рахунок» КДБ.

Перший раз у телеклас,

Перший раз у телеклас,

Блакитні екрани для багатьох є уособленням слави й успіху. Закохані до фанатизму в телебачення готові за будь–яку ціну потрапити в «ящик» чи хоча б бути причетним до програми телебачення. А якщо є попит, з’являється й пропозиція. Уже кілька років поспіль в Україні вчать «працювати у телевізорі» не лише державні виші, а й телешколи каналів та приватні курси.

Микола Княжицький: Якщо хтось отримає забрані в нас частоти — це буде набуття краденого

Цього тижня, як уже писала «УМ», «5–й канал» та ТВі рішенням Апеляційного суду знову позбавили частот і ліцензій. У найгіршому становищі опинився канал ТВі: якщо «вирок» служителів Феміди не зміниться, цей телемовник залишиться лише у кабельних мережах і на супутнику, тобто доступним дуже малій кількості глядачів. Директор каналу Микола Княжицький вважає, що рішення суду другої інстанції незаконне, і готовий домагатися справедливості далі.

Слава Фролова: Конфлікт — це завжди прекрасно

Слава Фролова: Конфлікт — це завжди прекрасно

Одеситка Слава Фролова випробувала себе в різних телеіпостасях на Новому каналі, М1, BIZ–TV, «плюсах» і на СТБ. Після двох сезонів проекту «Україна має талант!» її знають усі, хто дивиться розважальне ТБ. Поки йде підготовка до третього сезону талант–шоу, який глядач побачить у 2011 році, ми поцікавилися, чим займається прекрасна «третина» журі.

Тетяна Гнєдаш: Сюжетна схема «попелюшки» — найпродуктивніша

Тетяна Гнєдаш: Сюжетна схема «попелюшки» — найпродуктивніша

Серед вітчизняних загальнонаціональних телеканалів ТРК «Україна» за динамікою розвитку впевнено тримається попереду всіх. Новою сходинкою у розвитку телересурсу Ріната Ахметова у минулому сезоні стало власне виробництво серіалів. Навесні глядачі вже бачили «Попелюшку з причепом» — адаптацію іспанського формату компанії IMAGINA, що в оригіналі мав назву «Аїда». Серед осінніх прем’єр — ще два серіали власного виробництва. Про них ми говоримо з головним продюсером ТРК «Україна», сценаристкою Тетяною Гнєдаш.

Хто ж, як не Ади?!

Телеканал «Інтер» із наступного понеділка починає показ детективного серіалу «Клеймо» («Тавро»), головна героїня якого — 70–рiчна вдова злодія в законі Ольга Луганська. Зіграла розумну авантюристку, котра виконує передсмертне завдання чоловіка, легендарна Ада Роговцева. «Зйомки закінчилися ще навесні минулого року в Петербурзі, тривали близько півроку, — розповідає Ада Миколаївна, яка про прем’єру серіалу на вітчизняному ТБ дізналася від «УМ».

«Тоніс» і рейдери

Учора колектив телеканалу «Тоніс» звернувся до Президента Віктора Януковича з проханням не допустити його знищення. На переконання телевізійників, ідеться фактично про рейдерське захоплення їхнього каналу ліквідатором «Трансбанку».

Плюс–мінус

Нинішнього тижня, у вівторок, група каналів «1+1», яка віднедавна стала власністю бізнесмена Ігоря Коломойського, через прес–службу офіційно повідомила про організаційно–кадрові зміни, заявивши, що гендиректора «Сіті» Віталія Докаленка призначили ще й ген­продюсером телегрупи, а також анонсувала призначення креативним продюсером Дмитра Веліканова — донедавна генпродюсера російського каналу РЕН ТВ. Щоправда, це був фальстарт: уже наступного дня попередню інформацію анулювали, уточнивши, що «переговори з Докаленком та Велікановим ведуться — в межах роботи над масштабною реструктуризацією групи, але остаточне рішення щодо їх призначення та посад ще не прийняте».