Дощ сплутав карти
Зважаючи на тотальне домінування в нинішньому сезоні «Ф-1» пілотів «Мерседеса», трохи дивною виглядала неймовірно гостра боротьба на фініші Гран-прі Угорщини, в якій узяли участь одразу троє представників різних «стаєнь». Тривалий час, захищаючись від атак Льюїса Хемілтона з «Мерседесу», першу позицію в перегонах утримував іспанець Фернандо Алонсо на «Феррарі».
Тотальна домінація
Починаючи з 2008-го Гран-прі Німеччини почергово проводять на двох автодромах — Нюрбург— та Хоккенхаймринзі. Щойно «Ф-1» започаткувала «шахову» систему в організації німецького етапу, довгих п’ять років місцеві пілоти не могли перемогти на домашній трасі. Утім торік у Нюрбурзі невдалу серію перервав Себастьян Феттель iз «Ред булл», а нині його співвітчизник Ніко Росберг підкорив «кільце» у Хоккенхаймі.
Подяка Роджеру й Борису
«Королівські» і революційні
Після чотирьох років безапеляційної гегемонії «Ред булла» та його лідера Себастьяна Феттеля появу в нинішньому сезоні нового флагмана «королівських» перегонів багато хто з вболівальників сприйняв як народження інтриги, якої не було в минулих роках. Утім, як виявилося, після дев’яти гонок скласти конкуренцію новоявленому лідерові «Ф-1» — «Мерседесу» — наразі ніхто не може.
Дорогу юніору-чемпіону!
«Сирена» і «король»
Попри те, що ледь не кожного дня на цьогорічному «Ролан Гарросі» траплялися гучні сенсації, поєдинки його вирішальної частини несподіванок не принесли. Головним відкриттям «РГ» — латвійцеві Ернесту Гулбісу та канадці Ежені Бушар, посіяним на турнірі під 18-ми номерами, — далі півфіналів просунутися не вдалося.