Марення сивого коня

Марення сивого коня

Усе нове — добре забуте старе. Ця проста формула відома всім, та послуговуються нею лише обрані, найкмітливіші, як, наприклад, такі відомі люди в Голлівуді, як продюсер Джері Брукхаймер і режисер Гор Вербінськи. «Десять років тому ми зрозуміли, що настав час воскресити піратів, і почали працювати над фільмом «Пірати Карибського моря». Тепер настав час оживити жанр вестерну взагалі і «Самотнього Рейнджера» окремо», — щиро зізнаються батьки оновленого образу одного з найвідоміших героїв американської поп–культури.

Дзеркало України

Дзеркало України

«Ідея зняти фільм про Тимошенко не нова — їй уже понад рік, і нічого спільного з вашими недавнiми виборами вона не має. Тимошенко — цікавий персонаж і є, так би мовити, дзеркалом розвитку України протягом останніх 20 років», — коментує Сімона Бауман новину про її бажання зняти документальну картину про екс–Прем’єрку.

Кіно по–турецьки

Через тиждень після візиту до України прем’єр–міністра Туреччини Реджепа Ердогана з турецьких теренів до нас завітав невеличкий культурний десант. Протягом п’яти днів у столичному кінотеатрі «Київ» показуватимуть п’ять різножанрових картин.

Хто на «Оскара»?

Учора о 15.30 за київським часом у Каліфорнії оголосили остаточний список номінантів на вручення 84–го «Оскара», церемонія відбудеться 26 лютого у кінотеатрі «Кодак». Перелік потенційних оскароносців складається із 24 номінацій.

Загублений «Світанок»

Загублений «Світанок»

Переможною ходою по кінотеатрах світу йде чергова серія із циклу екранізації роману Стефені Мейєр про любов між красенем–вампiром та чарівною незайманкою. За інформацією сайту boxofficemojo.com, фільм «Сутінки. Сага. Світанок. Частина І» (The Twilight Saga — Breaking–Dawn — Part І), що вийшов у світовий прокат минулої п’ятниці, за уїк–енд зібрав 283 млн. 500 тис. дол. (при бюджеті 110 млн. дол.). Антагоністи новітньої вампірської саги крутять носом — розклади кінопоказів розписані під «Світанок». Адепти тріумфують — нарешті побачать весілля Белли (Крістен Стюарт) та Едварда (Роберт Паттінсон).

Київський кінофест і «Варшавська битва»

Київський кінофест і «Варшавська битва»

Завтра показом нового фільму Єжи Гофмана «Варшавська битва 1920» офіційно й урочисто буде дано старт 41–му міжнародному кінофестивалю «Молодість». Буквально кілька тижнів тому світова прем’єра цієї стрічки відбулася в Лондоні й отримала схвальну критику.

Обережно, «Зараза»!

Обережно, «Зараза»!

У світлі розмов про неминучу епідемію грипу на початку цієї зими фільм «Зараза», що вийшов в український прокат, може видатися дуже навіть актуальним. Як інструкція до дій у нестандартних ситуаціях — що робити, коли вірус поширюється у геометричній прогресії, а населення втрачає здоровий глузд під час панічних заворушень. Пригадуєте ситуацію зі свинячим грипом в Україні кілька років тому? В американському світі Содерберга виникають ті саме проблеми, що і в українському, — уряд дурить, а підприємці наживаються. Ролі хороших і поганих персонажів, що задіяні у цій ситуації на різних рівнях, грають усуціль зірки: Гвінет Пелтроу, Метт Деймон, Кейт Уїнслет, Маріон Котійяр, Джуд Лоу... Навіщо режисеру знадобилося нас лякати заразними історіями і сценою із трепанацією черепа Гвінет Пелтроу, розповість сам Содерберг.

«Океан» узяв Кремль

«Океан» узяв Кремль

Про своє існування в Україні «Океан Ельзи» нагадає 6—7 жовтня, коли виступатиме у Палаці «Україна» з концертом у супроводі симфонічного оркестру Київської муніципальної опери. А тим часом гурт активно гастролює по «городам и весям» колишнього СРСР, презентуючи кілька програм: тур Dolce Vita, концерт Best Of та зазначений вище виступ із симфонічним оркестром, перший концерт із циклу якого відбувся у Москві 27 вересня і просто «порвав» тамтешніх меломанів. Очевидці оповідають, що черга до Державного кремлівського палацу тягнулася на кілька кілометрів, а зал мало того що був переповнений, так ще й активно витанцьовував під музику українського гурту. На сайті «ОЕ» користувач Віта Рамм надрукувала наступний відгук: «Щойно повернулася з історичної події. «Океан Ельзи» на чолі з Славою Вакарчуком «брав» Кремль. Дві години 40 хвилин таланту і щирості. І взяв! Першу годину важка аура залу (не слухачів) ще противилася, а крісла не сприяли атмосфері концерту. Але щирість і драйв «зробили» Кремль — виявилося, що там хороший рок–н–рольний майданчик». Інші відгуки також пересипані позитивними емоціями, на кшталт «Ви кращі!», «Це було казково гарно», «Підірвали Кремль!», «Веселий танцюючий Кремль можливий тільки у вас», «Вакарчук змусив танцювати симфонічний оркестр (до слова, це був оркестр МВС, що колись зробив гурту оригінальне аранжування до пісні «Без бою»)».

Хто найрозумніший?

Хто найрозумніший?

Маємо ще одну франшизу. Хоч цей термін на зубах в’язне, як міні–пиріжки «Форнетті», все ж якщо продукт підігріти — його можна прожувати і проковтнути. Так і у випадку із «Повстанням планети мавп» (Rise of the Planet of the Apes). Інтерес до фільму підігрітий багатою історією екранізації науково–фантастичного роману француза П’єра Булля, а наповнений цей продукт новою начинкою. На відміну від усіх серій «Планет», включно з не так давно знятою роботою Тіма Бартона, нова історія про протистояння людей та мавп не посилає глядача подорожувати в космосі й часі. «Повстання планети мавп» — наукова фантастика, адаптована до сучасних кон’юнктурних моментів.

Тріумф технологій

Тріумф технологій

«Гаррі Поттер і смертельні реліквії» починає переможну ходу кінотеатрами світу: 13 липня — вийшов у прокат у більшості європейських країн, зокрема в Україні та Росії, 14–15 липня — виходить в Азії, Південній та Північній Америках та у Великій Британії. Безумовно, це найочікуваніша кінопрем’єра року, зважаючи на чисельність симпатиків цієї казки. Вони штурмують кінотеатри, як колись книгарні, щоб одними з перших дізнатися, що там, а потім сказати: «Я знаю». Такий, iз дозволу сказати, культурний забіг швидше є ефектом вдалої піар–кампанії, ніж реальним мистецьким запитом. Адже вже мало хто зважає на якісь зйомок, дотримання достовірності сюжету й гру акторів — ці критерії оцінки кінематографічного твору заступили плітки про приватне життя Деніела Редкліффа і фешн–сторіс Емми Уотсон.