У глядачів Першого національного є реальна загроза підсісти на голку прямих ефірів — цього тижня їх буде цілих три: півфінал (18.05) і фінал (20.05) «Євробачення», а також тригодинне фешн-шоу — конкурс круїзних колекцій «10\10» (21.05). Конкурс проводиться втретє, у 2004 і 2005 роках — у рамках Міжнародного фестивалю моди «Київський подіум», а цього року — як самостійна акція. Інтрига модного змагання і накал пристрастей закручуються навколо головного призу конкурсу — автомобіля «Рено». Позаминулого року червоне авто виграла Діана Дорожкіна, минулого — ключі від білого «Рено» отримав Андре Тан, але і перший, і другий рази і публіка, і дизайнери (природно!) залишалися незадоволеними рішеннями журі. Хоч суддівські мантії і приміряли на себе такі авторитети в галузі моди, як Пако Рабанн, Валентин Юдашкін, Вікторія Андрієвська, Серж смолін, Михайло Воронін. Минулого року президент «Київського подіуму» Олександр Соколовський сказав, що більше конкурсу «10\10» не буде, але щось змінилося «на бекстейджі», і в травневому календарі модних подій знову надибуємо конкурс круїзних колекцій «10\10». Проте тепер головний біль визначення переможців перекладено на народ — глядачі Першого національного sms-голосуванням мають визначити щасливого власника нового «Рено». За словами голови оргкомітету конкурсу Лани Роксі, принцип голосування буде таким самим, як і на «Євробаченні», і в прямому ж ефірі буде оголошено переможця. >>