Закон Ньютон

Закон Ньютон

Очевидно, що кого б не вибрали від України на пісенний конкурс у Дюссельдорфі, все одно знайшлися б опоненти кандидата. Проте критика, що звалилася на голову Міки, нагадує снігову лавину, яка з кожним днем набирає швидкості й росте у масі: перші поодинокі «проти» в інтернеті, які з’явилися після оприлюднення результатів, перетворилися на суцільний негатив. «Раніше Міка Ньютон для мене була просто миленькою дівчинкою, зараз же я її зневажаю!!!», «Яка у нас добра країна: і Міку на конкурс вигуляти звозить, і вкотре віддасть перше місце комусь іншому. Навіщо нам перемога, головне ж участь», «Люди, а може, даремно «паримося»? Ну повезуть зараз цей фальсифікат в особі Міки Ньютон, там його у будь–якому випадку забракують і на утилизацію відправлять» — типові відгуки з офіційного сайту національного відбору на «Євробачення».  

«Плутанина правди і краси»

«Плутанина правди і краси»

Років зо три тому, перед початком останньої кризи, ми констатували помітне зростання випуску фотокнижок, виникло навіть спеціалізоване видавництво — «Артбук». Водночас у столиці та регіонах пожвавішала виставкова репрезентація фотомистецтва. Усе це разом вказувало на інтелектуальну стабілізацію суспільного буття, котра тягне за собою потребу громадян у самоосмисленні в координатах Часу. А саме фотографія є найчутливішим його репрезентантом із–поміж усіх мистецтв.

Еміграція як натхнення

Еміграція як натхнення

Після «Мудаків», знятих два роки тому, продюсер Володимир Тихий та його кінопобратими вирішили дослідити тему еміграції. Причому не тієї, що вже відбулася, а тієї, яка зароджується в серцях і мріях українців. Загальновідомим є той факт, що бажаючих рвонути за кордон у нас — рекордна кількість. Отож роботи тут для кінематографістів буде чимало.

Група «Крові»

Група «Крові»

Тему збереження роду у своїх фільмах кіномитці, хоч і не часто, але порушують. Проте не кожному вдається донести до глядача її сакральність, глибинну простоту і водночас незбагненність. Ірині Правило, молодому телережисерові, випускниці Інституту екранних мистецтв Університету театру, кіно і телебачення ім. І. Карпенка–Карого, попри молодий вік і брак професійного досвіду, вдалося. Її фільм «Кров» за оповіданням Нодара Думбадзе, який уже був презентований як київським, так і грузинським глядачам (картину демонстрували в Тбілісі, райцентрі Чохатаурі й селі Хідіставі, де народився Нодар Думбадзе), просякнутий повагою, душевністю і мудрістю: до Грузії, України, людини. Ірина зняла й показала «Кров» у Грузії, на батьківщині Нодара Думбадзе, фактично коштом своїх рідних (Університет ім. І. Карпенка–Карого надав кіноплівку, а також сплатив виконання монтажних робіт і виготовлення грузиномовної копії фільму; Посольство Грузії в Україні компенсувало транспортні витрати, пов’язані з однією з перших поїздок режисера до Грузії).

Французький «Оскар» для Поланського

Французький «Оскар» для Поланського

Лауреатів французької кінопремії, яку вже звикло називають французьким «Оскаром», визначали за день до урочистостей у Лос–Анджелесі. Тут тріумфатором став Роман Поланський із фільмом «Письменник–привид» (The Ghost Writer): скандальний кінодіяч отримав найбільшу кількість нагород, зокрема за кращу режисуру, кращу адаптацію сценарію, краще редагування й кращу музику.

Краса, «Арсенал» і весна

Краса, «Арсенал» і весна

Поки на тижні моди у Нью–Йорку дизайнери переконували модниць і індустрію, що наступний сезон пройде під знаком 70–х, у Києві оприлюднили графік UFW, який відбудеться з 16 по 21 березня. Стабільність Українського тижня моди, який навесні пройде 28–й раз, на думку багатьох дизайнерів, останнім часом нагадувала стагнацію. Як завжди, незадоволених було в мільйон разів більше за тих, хто може запропонувати щось путнє. Прочитавши телепатограми і коментарі на форумах та в соціальних мережах, голова оргкомітету UFW Ірина Данилевська:

Всі статті рубрики