І хто його за язик тягнув?

І хто його за язик тягнув?

Як повідомив журналістам сам потерпілий студент Микола Гелан, він сидів у аудиторії, чекаючи початку лекції. У цей час до нього підійшов іноземець і попросив вийти в коридор. Хлопець відмовився. У відповідь нападник силою виштовхав його у двері, де на них уже чекало близько двадцяти туркменів.

Не сховається ніхто!

Не сховається ніхто!

Незабаром громадський транспорт та машини, які обслуговують комунальне господарство Тернополя (наприклад сміттєвози), запрацюють із більшою ефективністю. Адже контролювати їх з єдиного диспетчерського центру будуть за допомогою надсучасних навігаційних GPS–пристроїв. Тож з’їжджати з маршруту чи порушувати встановлений графік руху стане фактично неможливо.

Не гірше, ніж у Парижі

Не гірше, ніж у Парижі

Відгримівши у Нью–Йорку, Лондоні, Мілані та Парижі, покази моди прет–а–порте на сезон весна/літо–2011 стартували й у Києві. У перший день 27–го Українського тижня моди на подіум вийшли моделі в одязі від Лілії Пустовіт, Анатолія Залевського та Вікторії Гресь.

НОВИНИ ПЛЮС

НОВИНИ ПЛЮС

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Форсаж для квот

Форсаж для квот

Учора голова всеукраїнської асоціації пекарів Михайло Стадник ошелешив громадськість: за його словами, у нашій державі зафіксовано суттєвий дефіцит продовольчого зерна. «Дірка» між потребою та наявністю нібито сягає 2 млн. тонн! На підтвердження своїх слів пан Стадник навів тільки загальну статистику: країни Чорноморського басейну цьогоріч не добрали 42% продовольчого збіжжя. Але у тому, що проблема існує, головний пекар держави не сумнівається — і тому на прес–конференції навіть намагався дати пораду владі, як треба діяти у такій ситуації: надавати борошно з аграрного фонду хлібозаводам, які випускають понад п’ятдесят відсотків продукції. Для стабілізації цін.

Білий ціпок для державних мужів

Білий ціпок для державних мужів

Сьогодні світ відзначає День білого ціпка, або День незрячих. Біла паличка стала не тільки допоміжним знаряддям при самостійному орієнтуванні в просторі, а й символом незрячих. А таких людей в Україні, до речі, живе близько 300 тисяч.

У «швидкій» на той світ

У «швидкій» на той світ

Щойно державне керівництво заявило про перевірки перевізників та посилені заходи безпеки на залізничних переїздах, як сталася чергова трагедія за сценарієм нещодавніх подій у Марганці. На залізничному переїзді в селі Тарасівка під Києвом увечері 13 жовтня пасажирський поїзд №49 «Київ — Трускавець» протаранив карету швидкої допомоги (автомобіль УАЗ), яка, попри заборонні сигнали світлофора й опущений шлагбаум, виїхала на колії. Як запевняють в «Укрзалізниці», цей переїзд оснащено справною звуковою та світловою сигналізацією і чотирма шлагбаумами.

Штрафмайданчик для «маршрутки»

Штрафмайданчик для «маршрутки»

Жахлива ДТП на Дніпропетровщині, де внаслідок зіткнення автобуса з локомотивом загинуло більше сорока людей, і досі в усіх на устах. Родичі оплакують своїх рідних, пасажирів злощасного «соціального» автобуса, й не розуміють, чому водій iз 34–рiчним стажем проігнорував попереджувальні сигнали та виїхав просто під колеса поїзда. Виникає питання, чи був водій психічно врівноваженим, чи мав право нести відповідальність за людей та, в принципі, сідати за кермо? У день трагедії Президент Віктор Янукович заявив, що по всій Україні почнеться перевірка всіх без винятку приватних пасажирських перевізників на наявність ліцензій, дотримання правил перевезень та кваліфікацію водіїв.

Всі статті рубрики