«З об’єктивних причин офіс компанії Zeta тимчасово припиняє свою роботу. Чартерні програми на вильоти з Києва до Спліта, Пули і Тівата, починаючи з 11 вересня, скасовано. Повернення коштів і претензії приймаються в установленому законом порядку», — таке звернення до клієнтів та партнерів опубліковане на офіційному сайті компанії. Через якi «об’єктивнi причини» туристів кинули напризволяще, «УМ» так і не вдалося дізнатись — телефони компанії не відповідають. Єдине, що відомо достеменно, — тим, хто вилетів напередодні на відпочинок від цієї туркомпанії, відпочинком «і не пахне». Клієнтів Zeta не приймають на поселення або ж виселяють із готелів, люди за свій кошт шукають місце для ночівлі. Українці здивовані, адже заплатили «живі гроші», отримали на руки ваучери, де було включено переліт, трансфер, готель, харчування та екскурсії. А коли прилетіли до місця відпочинку, виявилось, що гроші від української компанії в готелі не поступили (Zeta працювала з ними без посередників. — Авт.).