Цього літа виповнилося 75 років від дня народження балетного шедевру «Сюїта в білому», створеного видатним хореографом ХХ століття, киянином Сержем Лифарем.
У Києві, у Великій залі Національної музичної академії імені Петра Чайковського, відбулася прем’єра постановки за творами 20 підлітків — учасників третього мистецько-соціального проекту Class Act: Схід—Захід.
Про біль не мислять категоріями «подобається». Його проживають. Навіть якщо це — не власний досвід, дякувати Богу, а лише відтворення чужого горя, на сцені.
Два роки тому, презентуючи досить незвичну як для Театру оперети виставу «Любовну одповідь чоловікові, який сидить у кріслі» за Маркесом, художній керівник Богдан Струтинський зауважив, що мріє про окремий — експериментальний — сценічний майданчик.
Російські силовики затримали 4 осіб - акторів Марію Чупринську та Григорія Гандлевського, а також художницю Алісу Сафіну і активістку Наталію Савоськина.
Уже три десятки років частиною знаменитого Андріївського узвозу у Києві і мистецького життя не лише столиці є театр «Колесо». Його творчість «котиться» до глядачів Болгарії, Франції, Румунії, Туреччини, США й інших країн різних континентів.
П’єса Наталки Ворожбит «Вій. Докудрама» — одна з найцікавіших у сучасній українській драматургії. Як не складно здогадатися вже з самої назви, історія пані Ворожбит перегукується з хрестоматійним «Вієм» Миколи Гоголя, що належить до циклу повістей «Миргород», написаних 1835 року.
Нещодавнє новосілля Театру на Подолі у Києві ознаменувалося не лише гучним скандалом між противниками та прихильниками архітектури його нового приміщення, а й сміливою, як для сучасного театрального процесу, заявою керівника Віталія Малахова.