Якщо для любителів і професіоналів від кіно церемонія вручення «Оскарів» цікава як американський підсумок кінематографічного року, то модниці, затамувавши подих, очікують передусім появи зірок на червоній доріжці. Не секрет, що найкращі туалети знаменитості приберігають саме на цей вихід, замовляючи відомим кутюр’є «оскарівські» сукні ще за кілька місяців, а то й рік до самої церемонії. Такий серйозний підхід не випадковий, адже кожна відома особа (і стосується це насамперед жінок), яка з’являється в останню неділю лютого у лос–анджелеському кінотеатрі «Кодак», знає: її вбрання ретельно проаналізують мільйони прискіпливих очей. І преса, в разі невдалого вибору, не пошкодує сарказму.
Утім, як відзначають критики, цього разу відверто невдалих стилістичних знахідок було порівняно мало. При цьому в підсумкових статтях про моду на «Оскарі» журналісти не уникли улюбленого останнім часом слівця «криза». Мовляв, і діамантів на зірках було менше, і смарагди не так блищали, і взагалі — рівень прикрас, порівняно з минулими роками, знизився. Але суконь це точно не стосується: пишноти й різнобарв’я було не менше, ніж завжди. Хіба що вишуканості більше (очевидно, на рюшечках–бантиках дизайнери в часи кризи економлять), але це тільки на краще.