Стефан Роллан: У мене немало клієнток в Україні, але я не можу назвати їхні імена
Haute couture (висока мода) — це прерогатива французьких дизайнерів, визнають італійці, британці, американці. Haute couture — це таємниці за сімома замками, це 200–300 клієнток на планеті, це престиж і збитки, червоні доріжки. Сукні haute couture, як правило, мають одноразову долю і музейну перспективу. За допомогою телебачення можна побачити всі покази всіх кутюр’є, роздивитися front row і попліткувати про це з подружкою по телефону, але побачити кутюрні наряди наживо в ієрархії модного дозвілля — вартує багато. З тих пір, як Олександр Онищенко, засновник Міжнародної меценатської організації TOP Ukraine, вирішив зайнятися благодійністю, залучаючи світових знаменитостей, український бомонд зміг долучитися до високого паризького мистецтва — haute couture. Восени минулого року TOP Ukraine спільно з UFW організували показ у Києві кутюрної колекції Елі Сааба, в цьому — наймолодшого французького кутюр’є Стефана Роллана. У 20 років Роллан уже став креативним директором бренду Balenciaga, де відповідав за чоловічу лінію одягу та аксесуарів, у 24 випустив власну колекцію прет–а–порте, невдовзі його запросили очолити Дім Scherrer, а в 2007–му на авеню Георга V в Парижі він відкрив свій власний Дім. Клієнтками Стефана Роллана є Мірей Матьє, Кароль Буке, Ріана, Джекі Колінз, Лайза Мінеллі, Шеріл Кроу. «Є клієнтки, яких потрібно одягати відповідним чином — це дружини політиків, знаменитості, мільярдери, королівські особи, — сказав Стефан Роллан. — Вони мають певний статус, громадські обов’язки, які вимагають від них відповідного вигляду. Вони не можуть виглядати смішно або носити клоунський одяг. Якщо ставитись до моди як до гри або забави, це вбиває високу моду».