Кабмін — «Космосу»: час пішов

Мера Києва Леоніда Черновецького та його «молоду команду» взяли «на олівець». Прем’єр–міністр Микола Азаров нагадав міському голові, що в нього є три місяці на покращення ситуації в столиці. «Команді мера Черновецького було дано короткий термін для наведення порядку. Час пішов!» — наголосив Азаров на засіданні уряду. На Грушевського обіцяли слідкувати, як поприбирають на вулицях, у дворах, як ремонтуватимуть дороги. І назвали дату екзамену «на господарність» — день Перемоги. Мовляв, до 9 травня місто має бути вилизане й чисте. Антимонопольний комітет і собі смикає місцеву владу — зобов’язав Київраду за місяць навести лад у транспортній сфері (зокрема, із маршрутними таксі).

Ні оренди, ні концесії

Сьогодні в Москві розпочалися перемовини на рівні прем’єр–міністрів України та Росії на газову тему. Ще вчора посадові особи зберігали мовчанку і відмовлялися коментувати пропозиції та шанси нашої держави в цьому діалозі. Проте у Києві вважають, що газотранспортна система України — це монополія нації і держави, й такою вона мусить залишатись «Я переконаний, що в українському парламенті не знайдеться 226 безвідповідальних депутатів, якщо вони — українці, щоб передати комусь у концесію, чи в оренду, чи в управління українську газотранспортну систему», — заявив голова партії «Наша Україна» Віктор Ющенко.

Спрагла посівна

Про «страйкову» загрозу для весняної посівної кампанії першими заговорили в Асоціації фермерів. «Саме через зростання вартості паливно–мастильних матеріалів кампанія вже зараз опинилася перед загрозою зриву. Якщо зростання цін не зупинять, то аграрії будуть змушені виходити на страйки», — попередив член політради «Нашої України», заступник голови Асоціації фермерів та приватних землевласників Віктор Гноєвий.

І знову Сомалі

І знову Сомалі

Близько місяця з Аденської затоки і сомалійських вод приходили «найкращі новини» — відсутність новин. Проте в понеділок до рук сомалійських піратів знову потрапило судно з українцями на борту. Турецький балкер «Фрігія» захопили за 1000 миль від узбережжя Сомалі, ближче до Індії, ніж до Африки, і за 450 миль від коридору безпеки, який патрулюють кораблі міжнародних антипіратських сил. «Фрігія» під прапором Мальти йшла з Ізраїлю до Таїланду з вантажем фосфатів. Екіпаж — двоє українців та дев’ятнадцять громадян Туреччини. Власник і оператор — турецька фірма.

15 років за «Озерку»

Апеляційний суд Дніпропетровської області засудив до 10, 11 та 15 років позбавлення волі співучасників убивства заступника директора Центрального ринку Дніпропетровська «Озерка» Володимира Воробйова — спільника російського бізнесмена Максима Курочкіна, якого також розстріляли невідомі просто на подвір’ї одного із судів Києва, де слухалася його кримінальна справа.

Обережно, собака!

Сумська міська комісія з техногенно–екологічної безпеки ухвалила рішення про введення в місті надзвичайного стану. Усе — через собак. Останнім часом почастішали випадки сказу серед бездомних чотирилапих.

Мовчання вовків

25 березня 1999 року на 5–му кілометрі автотраси Бориспіль—Золотоноша авто лідера Руху В’ячеслава Чорновола врізалося в «КамАЗ», вантажений зерном, який розвертався посеред шосе. Чорновіл та його водій Євген Павлов загинули на місці, прес–секретаря НРУ Дмитра Пономарчука госпіталізували з важкими травмами. Влада одразу назвала це нещасним випадком, однак потім почали «вилізати» подробиці: місце аварії нібито «зачистили», Чорновола добивали кастетами, КамАЗ не розвертався, а просто чекав на дорозі, і водія в ньому не було. Соратники В’ячеслава Максимовича всі ці роки не сумнівалися, що це було замовне і добре організоване вбивство, проте «ниточки» вели так високо, що навіть за п’ять років «помаранчевої» влади розслідуванню так і не вдалося дати ходу. Тепер, після повернення старої влади, виникають сумніви, що замовників резонансних політичних убивств Чорновола, Гонгадзе та інших узагалі коли–небудь назвуть.

Не шукай мене в контакті!

Не шукай мене в контакті!

Вражаючі для керівників фірм результати дослідження оприлюднила компанія Entensys. Виявляється, 20 відсотків інтернету працівники офісів витрачають не на роботу, а на спілкування в двох соціальних мережах — vkontakte.ru та odnoklassniki.ru. При цьому «Вконтакті» приблизно в сім разів популярніша, ніж «Однокласники», оскільки ця мережа пропонує своїм користувачам значно більше нових сервісів. Ця ситуація характерна як для України, так і для інших країн СНД. Причому популярність соціальних мереж на пострадянському просторі значно перевищує показники інших країн.