Застрахувати своє життя чи майно у нашій країні зовсім не означає, що ви автоматично отримаєте компенсацію у випадку, якщо щось трапилося. Страхові компанії, які й раніше полюбляли водити клієнта за ніс, під час кризи прикриваються реальними чи вигаданими фінансовими проблемами і не платять, посилаючися на цей своєрідний форс–мажор. Скажімо, за останні півроку на свої виплати чекають понад три тисячі киян, — підрахували в організації «Захист прав споживачів фінансових послуг». За їхніми даними, з кінця минулого року по травень 2010–го на банки та страхові компанії поскаржилися понад сім тисяч українців. «У випадку зі страховими компаніями основними проблемами стали затягування строків виплат та невиплати за страховими випадками», — повідомили у прес–службі організації.