Автостраж

Автостраж

Забезпечити свій автомобіль від викрадення непросто. Відбувається свого роду технологічна війна між викрадачами та спеціалізованими фірмами, які встановлюють протиугінні системи. Полем бою і головним трофеєм є автомобіль. У ДАІ запевняють: встановлення на автомобіль будь-якої протиугінної системи вже кардинально знижує небезпеку викрадення вашого авто, адже коло крадіїв, яким воно «по зубах», звужується до технічно добре оснащених спеціалістів. Та є система, яка має славу «непотоплюваної» — супутникова. Її перевага в тому, що коли авто і викрадуть, то далеко на ньому не заїдуть, і воно не пропаде непомітно в хащах велетенського міста. Чи справді все так оптимістично, намагалися з'ясувати на «круглому столі» «Супутникова система охорони автомобіля: панацея від крадіжок чи новітнє шахрайство?», організованому журналом «F+S: Технології безпеки та протипожежного захисту».

Якщо космос не по кишені...

Якщо космос не по кишені...

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Найпоширеніший протиугінний засіб — сигналізація. Існують різні види сигналізації, залежно від типу датчиків. Найпростіші — вмонтовані у двері й капот контактні датчики, які спрацьовують від розмикання електричного кола.

Їду... на автопілоті

Їду... на автопілоті

Наші діти та онуки не будуть перейматися проблемою складання іспиту на водійські права, оскільки приблизно 2030 року в продаж надійдуть авто, які не потребуватимуть водія. Американські науковці вже працюють над розробкою таких диво-машин. 3 листопада цього року у США відбудуться вже треті автомобільні гонки автомобілів-роботів. Цими машинами керують комп'ютери, яким дані про орієнтацію на трасі переказують лазерні датчики, камери кругового огляду, радари для визначення швидкості та прилади супутникової навігації.

Біжи, «Трабі», біжи

Біжи, «Трабі», біжи

Німцi, які хворіють на «ностальгію», цьогоріч відзначатимуть 50-річчя найпопулярнішої машини часів НДР — «Трабанта». Перший «Трабі» зійшов із конвеєра автомобілебудівного заводу в Цвіккау (тепер федеральна земля Західна Саксонія) 7 листопада 1957 року, і його випуск було приурочено до 40-ої річниці більшовицької революції в Росії. «Трабант» мав стати відповіддю НДР на популярну в Західній Німеччині «народну машину» концерну «Фольксваген» — «Жук».

Всі статті рубрики