Пиво — це добре, скаже вам фактично будь-який чоловік. Та й реклама пива — непогано, адже пиво — не горілка, здоров'я й мізки особливо не псує (ну хіба якщо дуже багато пива...). Тож ніяких обмежень на просування пива в маси немає. А оскільки пивних фірм існує багато, а конкуренція висока, то до чого вони лише не додумуються, змагаючись за покупця. Одна з основних форм заохочення споживача через рекламу — лотереї. Купуєш пляшку, відкорковуєш, а на пробці має бути чи якась літера з потрібної комбінації, чи повідомлення про прямий виграш... Виявляється, така мода — на пивні рекламні кампанії-лотереї — сягнула навіть серця Африки. А там — своя ментальність: у Камеруні, скажімо, за повідомленням ІТАР-ТАКС, пробки від пивних пляшок стали... замінником національної валюти!