Не втомлена від війни: волонтерка з Опішні Наталія Матвійчук 10 років допомагає фронту
Одна з останніх робіт художниці-керамістки Наталії Матвійчук, що має назву «Шлях, який потрібно пройти», можна сказати, стала пророчою. >>
У Золотоноші винайшли оригінальний спосіб боротися з рекламними папірцями, які традиційно і безкарно розвішують усі, кому заманеться, на міських стовпах, тинах, деревах, на зупинках та стінах будинків. Коли телефонна «виховна година» про те, що негарно заквітчувати місто рекламними оголошеннями, не діє, тоді до роботи приступають комунальники. Але вони тепер не просто терпляче зривають різнокольорові рекламні оголошення та утилізують їх, як це було раніше, нині вони їх сортують за адресами фірм, складають у пакети і відвозять рекламодавцю прямісінько в кабінет. А там висипають ошелешеним підприємцям їхнє добро прямісінько на стіл зі словами: «Ось вам ваші оголошення!». І поки після такого дійства в офісі триває німа сцена, комунальники гордо йдуть геть, усім своїм виглядом показуючи, як у тому популярному фільмі: «Якщо ще хоч раз!».
«Це вже друга така акція. Першу ми провели півроку тому, коли збирали по місту рекламу про «кредити готівкою». Ті оголошення потягли на п’ять кілограмів. В офісі рекламодавців таким «подарунком» були дуже здивовані», — розповідає «Україні молодій» заступник міського голови Золотоноші Олег Масло. За його словами, після таких дій «кредити готівкою» свою рекламу більше не тулять де попало.
А нині в Золотоноші пішли в наступ проти оголошень про роботу за кордоном. Їх ліплять рекламодавці з Черкас. «Ми поставили собі таке завдання: на наших зупинках, електроопорах, огорожах не повинно бути цієї «дикої» реклами. Бо це не європейське бачення того, яким повинно бути сучасне місто», — пояснює заступник міського голови Золотоноші. Утім зізнається, що боротися з паперовим нашестям не зовсім просто. Бо нерідко такі оголошення розвішують студенти або безробітні, й виписаний їм штраф по 16-18 гривень не завжди є дієвим. Та й самі власники оголошень, трапляється, з усіх сил запевняють, що на стовпах хоч і їхнє оголошення, але чіпляли туди його не вони, бо для розповсюдежння укладали договір iз рекламними агенціями. Було, що дехто з розлючених рекламодавців навіть дзвонив до міської ради й погрожував, що звернеться у поліцію.
Але у своєму записничку, наголошує Олег Михайлович, влада міста має ще кілька креативних та дієвих ідей у боротьбі з вуличними оголошеннями. Їх розпочнуть втілювати в життя, якщо повернення реклами в офіси зачепить совість не всіх рекламодавців. Зокрема, збираються знімати на відео й розміщувати його в інтернеті. Тож продовження буде.
Одна з останніх робіт художниці-керамістки Наталії Матвійчук, що має назву «Шлях, який потрібно пройти», можна сказати, стала пророчою. >>
В Україні, згідно з указом президента, у квітні-травні пройде демобілізація строковиків, які були призвані до повномасштабної війни. >>
52-річному Валерію Василаке та його сину 26-річному Віталію Василаке — обрано запобіжний захід: тримання під вартою на два місяці без права внесення застави. >>
Україна посіла 9-ту сходинку списку в топ-10 рейтингу країн світу з найвищим рівнем розлучень на кожну 1000 осіб. >>
Служба безпеки задокументувала підривну діяльність з боку настоятеля храму Шепетівської єпархії УПЦ (МП) на Хмельниччині. Клірик підтримував агресивну війну проти України та розпалював релігійну ненависть. >>