Батальні полотна XVII ст. «Битва під Віднем» і «Битва під Парканами», автором яких є Мартіно Альтомонте, придворний художник польського короля Яна III Собєського, виставили на огляд в Олеському та Золочівському замках. Слід зауважити, що у Львові громадськість була дуже занепокоєна долею цих витворів мистецтва, адже від знищення їх свого часу врятував покійний Борис Возницький. «Ангел–охоронець» замків завжди хотів, щоб картини експонувалися в Олеському і Золочівському замках. На їхню реставрацію знайшли кошти з Євросоюзу, замки спеціально готували до експозиції, в Олеському навіть провели роботи з підняття даху. Проте коли все вже було готово, урочистій події завадила трагічна смерть Бориса Возницького у дорожньо–транспортній пригоді.
Не минуло і півроку з сумної дати, як почалися розмови про те, щоб полотна виставити на огляд в римо–католицькому костелі Святого Лаврентія у Жовкві. І хоча Міністерство культури Польщі вже кілька разів зверталося з подібною пропозицією, обговорити її взялися тільки нещодавно. Польська сторона запевняла: картини повернуться на історичне місце, де їх виставлятимуть у повному розмірі і забезпечать потрібні умови та охорону. Щоправда, ніхто не говорив про вільний доступ до творів. Натомість громадськість виступила категорично проти такого варіанта. Як результат, 28 червня картини «Битва під Віднем» та «Битва під Парканами» виставили на огляд там, де і заповідав Борис Возницький.
«Одна з перших інституцій, яка зреагувала на ситуацію, була обласна адміністрація, — заявив на брифінгу Михайло Костюк, «губернатор» Львівщини. — І коли я отримав посил про те, що навколо картин ведуться перемовини, які є незрозумілі громаді, я запросив до себе чотирьох відомих людей музейної справи у Львові на діалог. Я сказав, що, перше, — зараз не на часі говорити про це; і друге — є питання збереженості і доступності до полотен. Я отримав підтримку від цих людей. Сьогоднішнє їхнє розміщення в замках — це доступ до картин. Вони саме там, де хотів їх бачити Борис Возницький».