«Як, ви граєте Рахманінова без нот?»
Виконавський жанр імпровізації, який існував за часів Й. С. Баха, Ф. Ліста, С. Рахманінова, М. Реґера, В. Ґоровиця, у сьогоднішньому культурно–мистецькому просторі є досить рідкісним явищем. Класична імпровізація дедалі більше набуває статусу елітарного музикування, аніж «концертування» на широкий загал. Колишня вихованка КССМШ імені М.Лисенка (клас І. Ліпатової), випускниця Київської консерваторії (клас професора В. Козлова), Вищої школи музики та аспірантури у Мюнхені (клас професора Е. Вірсаладзе) Даша Неболюбова як музикант та імпровізатор–педагог є унікальною у своєму роді. Володіючи блискучою піаністичною технікою, майстерністю інтерпретації, досконалим знанням усіх існуючих музичних стилів, жанрів і форм, вона здатна творити в реальному часі новонароджені композиції в дусі різноманітних епох, композиторських стилів (від середньовічних анонімів до теперішніх постмінімалістів, включаючи також Й. Баха, Ф. Моцарта, Л. Бетховена, Ф. Шопена, Ф. Ліста, С. Рахманінова, С. Прокоф’єва, К. Дебюссі, Е. Саті та інших) і навіть імпровізації з техно.
Цього року домінантою майстер–класів стали винятково методичні поради і практичні навички, які втілювалися в індивідуальних учнівських імпровізаціях та спільному творенні композицій з Дашею Неболюбовою в складі дуету, терцету, квартету, перетворивши виступи останнього на своєрідний jam session. Репертуарний діапазон був досить широким: від середньовічної музики, барочної поліфонії, класико–романтичної фактури та чуттєвих фонем російських композиторів ХІХ—ХХ століття — аж до відтворення репетитивної техніки в дусі Д. Адамса та Ф. Гласса.