Уже через рік в Україні розпочнеться масштабна рекламна кампанія до чемпіонату Європи з футболу–2012. Чотири українські міста, які прийматимуть фінальну частину чемпіонату, прикрасять прапорами Євро–2012, вивісять білборди та пустять на дороги новий транспорт. Як розповів віце–прем’єр–міністр Борис Колесников, міста також «пофарбують» у кольори Євро–2012 — дороги, автобуси, тролейбуси...
Який колір отримає кожне з чотирьох українських міст–господарів чемпіонату, наразі не відомо. Фахівці УЄФА розглядають маркетингові концепції. «Ми розробили свою схему розміщення у місті прапорів чемпіонату, білбордів та всього іншого, — зазначив у коментарі «УМ» керівник Департаменту з підготовки до Євро–2012 Львівської міськради Олег Засадний. — Також подали керівництву УЄФА власну концепцію, яку мають розглянути фахівці з маркетингу». Як зазначив Борис Колесников, реклама чемпіонату для міст має швидше іміджевий характер, ніж практичний: «Рекламна кампанія більше прикрашає міста, ніж має пряме значення з метою реалізації того або іншого проекту».
Піар–кампанія набиратиме обертів не лише в Україні, а й у Європі. Так, уже у жовтні на провідному каналі міжнародних новин «Євроньюз» розмістять ролик, який рекламуватиме міста України, де проходитиме Євро–2012. Загалом, за словами Бориса Колесникова, європейська рекламна кампанія України до Чемпіонату Європи з футболу може коштувати близько 3 мільйонів доларів.