У лютому 2009 року машиністи локомотивів, що здійснювали вантажоперевезення через залізничний перехід «Ужгород — Маревце» (на кордоні зі Словаччиною) поскаржилися на погане самопочуття. Коли ж їх перевірила медична комісія, з’ясувалося — чоловіки отримали значну дозу радіаційного опромінення. Офіційні українсько–словацькі експертні комісії встановили: сканувальна система TNSCAN RF6010, встановлена на залізничній станції «Маревце» у Словаччині, завдає шкоди здоров’ю машиністів. У червні було виявлено перевищення рівня радіації, що випромінював пристрій, у шість разів. Під час наступної перевірки, 11 серпня, з’ясувалося, що рівень радіації перевищено вже у тридцять (!) разів.
«Сканер має вмикатися автоматично після проходження локомотива — відбувається сканування вагонів на предмет контрабанди. У цих вагонах не мусить бути людей. Пасажирські потяги на цій ділянці магістралі не курсують. Річ у тім, що сканувальна система в Маревце починає працювати раніше, і під опромінення «встигають» потрапити і машиністи», — пояснила «УМ» співробітниця прес–служби «Львівської залізниці» Юлія Грабова. Керівництво «Львівської залізниці» і головний державний санітарний лікар магістралі неодноразово зверталися до словаків із вимогою привести радіаційний захист на станції «Маревце» до рівня, який убезпечить машиністів локомотивів, або ж призупинити його роботу. Проте сусіди відмовилися відключати систему, наполягаючи, що «робота TNSCAN RF6010 відповідає стандартам Європейського Союзу».
Відсутність реакції на прохання Львівської залізниці змусила втрутитись у ситуацію МЗС України — дипломати звернулися до зовнішньополітичного відомства Словаччини. Також ведуть перемовини зі словацькими митниками, яким, за приписом, і належить небезпечний пристрій. Проте бажаного результату не досягнуто донині. Отже, єдиним виходом із ситуації стало повне припинення з 18 серпня товарного залізничного руху на «Маревце» — до речі, єдиному залізничному переході на кордоні України зі Словаччиною.