Як і личить лідерові першого кола чемпіонату, «Шахтар» першим організував зустріч з журналістами перед початком нового сезону. Донецький клуб веде роботу в багатьох напрямках. Якщо інформація про відкриття офіційного сайту клубу, ще й англійською мовою, потішилa лише закордонних прихильників команди, то нова «квиткова» політика —цікаве і своєрідне «ноу-хау» для України. Як повідомив директор ФК «Шахтар» з маркетингу Володимир Зданевич, з російською компанією «Тікет софт» підписано контракт про впровадження нової автоматизованої квиткової системи. Основний принцип роботи чимось схожий на систему продажу квитків у кінотеатрах, де глядач у вільному режимі у будь-якій касі зможе вибирати місце, де він хотів би перебувати. Також уперше на території України буде відкрито так званий «TС-кіоск», схожий на цілодобовий банкомат. Ціни на квитки, як і раніше, становитимуть від 1 до 15 грн., а у VIP-ложу — 50 гривень. Мабуть, варто нагадати, що в цьому сезоні «Шахтар» гратиме на «Локо-мотиві», тим часом президент Рінат Ахметов повідомив уболівальникам, що прийнято рішення про будівництво нового стадіону — в парку Ленінського комсомолу, і бюджет цього проекту складає 150 мільйонів доларів. >>