Мода їде в регіони

Мода їде в регіони

Колись для кожного цінителя мистецтва моди слова «Париж» або «Мілан» звучали так, як словосполучення «крейсер «Аврора» для істинного комуніста-ленінця, — це означало щось надзвичайне, можна сказати, святе. Хтозна, як тепер реагують ленінці на «Аврору», а от серед фанатів модної справи «імена» модних столиць світу за останні роки котируються явно менше. Річ у тiм, що з кожним сезоном дедалі більше зростає вплив регіонів, і тепер прихильники «модного жанру» вже не так, як раніше, прагнуть потрапити в Європу, надаючи перевагу місцевим дизайнерам і місцевим показам. І однією з головних «регіональних» подій у модному світі вважається Тиждень моди у бразильському містi Сан-Паулу.

Фото-Боуї

Фото-Боуї

Знаменитий британський музикант і актор Девід Боуї вирішив відзначити тридцятиріччя своєї творчої кар'єри чимось незвичайним — наприклад, фотовиставкою. Ідея організувати «ювілейну» експозицію у Лондоні спершу стукнула в голову Денісу О’Рігану, котрий уже протягом тривалого часу є особистим фотографом зірки. До речі, багато з представлених у експозиції робіт раніше ніде не публікувалися.

А вона — «обличчя» Avon

А вона — «обличчя» Avon

Після того як красуня мексиканського походження Сальма Хайєк зіграла головну роль у фільмі «Фріда», режисери та глядачі остаточно переконалися в тому, що, крім гарного личка й сексапільної фігури, у цієї дівчини є ще й неабиякі акторські здібності. Тепер Сальму сприймають насамперед як серйозну, талановиту актрису, і пропозиції на зразок попозувати топлес для якогось із чоловічих журналів лунають дедалі рідше. Але це зовсім не означає, що від міс Хайєк відчепилися численні косметичні фірми та фiрми одягу, які вже давно змагаються за право підписати з голлівудською акторкою контракт на право представляти їхню марку. І, щиро кажучи, дуже складно збагнути, чому серед щонайменше десятка відомих і престижних компаній «Фріда» обрала саме Avon. Косметика цієї фірми далеко не найкраща й доступна навіть людям із вельми скромними прибутками, а ім'я Сальми Хайєк коштує недешево...

«Роналдо, прийом! Як мене чути? Диктую завдання наступної атаки...»

«Роналдо, прийом! Як мене чути? Диктую завдання наступної атаки...»

Технічний прогрес невтомно крокує вперед, втручаючись у все нові й нові ділянки людської діяльності. Скажімо, хто б міг подумати, що техніка дозволить краще грати у футбол? І йдеться не про покращення характеристик форми чи аеродинамічних якостей м'яча, і тим більше не про використання всіляких машинерій у тренувальному процесі. Технічна новинка, як виявилося, може бути використана й під час матчу, власне, на футбольному полі. Причому її застосування не суперечитиме регламенту проведення змагань. Справді, хіба ж могли укладачі правил футбольної гри передбачити, що у вухо воротареві можна вставити мініатюрний радіопередавач із навушником, через який наставник команди зможе віддавати цьому гравцеві, а відтак й іншим, конкретні вказівки стосовно кожного ігрового моменту?

Анекдоти

Анекдоти

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

— Коли жінки розмовляють найменше?
— У лютому...

Всі статті рубрики