А вона — «обличчя» Avon

10.02.2004
А вона — «обличчя» Avon

      Після того як красуня мексиканського походження Сальма Хайєк зіграла головну роль у фільмі «Фріда», режисери та глядачі остаточно переконалися в тому, що, крім гарного личка й сексапільної фігури, у цієї дівчини є ще й неабиякі акторські здібності. Тепер Сальму сприймають насамперед як серйозну, талановиту актрису, і пропозиції на зразок попозувати топлес для якогось із чоловічих журналів лунають дедалі рідше. Але це зовсім не означає, що від міс Хайєк відчепилися численні косметичні фірми та фiрми одягу, які вже давно змагаються за право підписати з голлівудською акторкою контракт на право представляти їхню марку. І, щиро кажучи, дуже складно збагнути, чому серед щонайменше десятка відомих і престижних компаній «Фріда» обрала саме Avon. Косметика цієї фірми далеко не найкраща й доступна навіть людям із вельми скромними прибутками, а ім'я Сальми Хайєк коштує недешево...

      Але, так чи інакше, що сталося, те сталося: відтепер «обличчям» Avon стане саме ця кінозірка. Керівництво компанії, звісно, в захваті, а окремі директори в інтерв'ю всіляким жіночим журналам та «жовтим» виданням розпинаються про те, що їхню продукцію могла представляти тільки така жінка, як Хайєк — «прекрасна, жіночна й інтелектуальна — як наша косметика». Згідно з прес-релізом, розповсюдженим з цієї нагоди, Avon сподівається завдяки своєму новому «обличчю» підвищити доходи на 20 відсотків лише протягом 2004 року. І, судячи з усього, це зростання компанії згодиться, адже можна тільки уявити собі, скільки грошей пішло на гонорар Сальмі, якщо вона відмовилася від значно елітніших пропозицій...