Ціна проїзду в міському транспорті не може бути ринковою!
Восени минулого року киян ошелешили запланованим черговим карколомним підвищенням цін на проїзд. >>
Два знакові призначення в інфраструктурі відбулися сьогодні на Кабміні.
Перше, через рік роботи двох Урядів Зеленського спромоглися нарешті призначити керівника Укрзалізниці.
Ним став Володимир Жмак, який має великий досвід роботи, на жаль, не в Укрзалізниці.
Сподіваюся, йому дадуть можливість сформувати власну команду.
Всі чекають на результат і вихід компанії з перманентної кризи.
Спостерігаємо. Перші оцінки роботи не забаряться.
Друге призначення інакше як фарсом назвати не можна.
Президент стільки разів переймався фурами перевізників, які нищать дороги, так критикував корупцію і роботу Укртрансбезпеки, що її черговим керівником став «перевірений кадр» з кола друзів, гендиректор держпідприємства "Кривбаспромводопостачання" (Кривий Ріг).
Якщо перше призначення - результат довгих кулуарних переговорів і компромісів, то друге - цілком в стилі пізнього Януковича: хапай останнього земляка і призначай на хлібну посаду.
Про реформи звісно не йдеться. Хто тоді буде лити воду?
Восени минулого року киян ошелешили запланованим черговим карколомним підвищенням цін на проїзд. >>
Якщо перед кожним знаком поставити камеру відеофіксації швидкості, то Україна сама зможе кредитувати МВФ. >>
Найяскравішою заявою президента Володимира Зеленського минулого, «ювілейного», тижня, на мою думку, стала обіцянка створити в Україні державну авіакомпанію рівня «Туркіш Ейрлайнс». >>
Чому у транспорті Львова завжди година-пік? >>
Чому людям так горить за євробляхи? >>
Києву не вистачає понад пісвтори тисячі валідаторів, щоб впровадити електронний квиток лише в комунальних автобусах, тролейбусах та трамваях. Про маршрутки навіть не згадують. >>