Менеджерам McDonald's у Києві довелося вибачатися за російськомовних співробітників

20:01, 17.09.2018
Менеджерам McDonald's у Києві довелося вибачатися за російськомовних співробітників

Невже McDonald's навчить російськомовного співробітника української, щоб ситуація не повторилася?

Керівниця відділу зв’язків з громадськістю компанії McDonald's Анастасія Зражевська вибачилася та пообіцяла, що компанія докладе зусиль, щоб у клієнтів ресторанів мережі не було прикрощів, коли їх відмовляються обслуговувати українською мовою.

Про це повідомляє ТСН.

Конфлікт навколо обслуговування російською мовою відбувся 16 вересня.

У закладі мережі "Макдональдс" на київських Осокорках громадського активіста Андрія Смолія касир відмовився обслуговувати українською мовою, а потім адміністратор так само російською намагався владнати конфлікт.

За словами Смолія, на запитання, чи може офіціант перейти на українську, той зазначив, що не зобов'язаний цього робити за Конституцією. Після цього клієнт звернувся до адміністратора, який на скаргу відповів, що працівник з Донецької області.

Відео розмови із адміністратором Андрій Смолій виклав у Facebook.



"Нам дуже шкода з приводу цієї ситуації. У компанії McDonald's в Україні основною мовою комунікації є українська мова, як у спілкуванні з відвідувачами, так і у веденні офіційної документації, рекламної комунікації тощо. Ми вже обговорили цю ситуацію з працівниками закладу та докладемо максимум зусиль, щоб у подальшому вона не повторилася", — заявила  Анастасія Зражевська.

Як повідомляла "УМ", у Херсоні чиновниця відмовилася обслуговувати українською мовою капелана та його родину.