Спиною не повертатися!
Вчорашнє засідання уряду готували значно довше, ніж зазвичай. Навіть акредитацію для преси розпочали тільки наприкінці попереднього дня, коли більшість журналістів уже визначила свій робочий графік. Складалося враження, що влада інтуїтивно відчувала — станеться щось неприємне, щось таке, що вкотре вдарить по її іміджу, а, можливо, й рейтингу.
Розписка для своїх
Україна знову однією із своїх численних сторін повертається у, здавалося би, вже добряче забуті 90–ті. Тепер нас нинішніх із нами вчорашніми поєднує вексель. Хто пам’ятає розруху «догривневого» періоду, згадає про численні цінні папери, які пропонували громадянам замість грошей. І які часто виявлялися не такими вже й цінними...
«Ні» з вашингтонським акцентом
Міжнародний валютний фонд сформулював свої вимоги до уряду нашої держави, якщо той, звичайно, і далі хоче отримати черговий транш кредиту «стенд–бай». Головна вимога — щоб у нинішньому році дефіцит українського держбюджету не перевищував 2% від ВВП, а в наступному — 1,9%.
Залиш машину в гаражі
Тішитися життям автомобілістів заважають не лише високі ціни на пальне, а й велика кількість інших засобів для пересування, що прагнуть проїхати тим самим маршрутом. Скільки часу, нервів і грошей за даремно спалений бензин ми залишаємо посеред вулиць, сказати наразі важко. Але фахівці намагаються відповісти на не менш цікаве запитання — а що необхідно робити, аби уникнути цих проблем?
Тонке місце газової труби
Українська газотранспортна система, яку в народі ласкаво називають «труба», невдовзі може стати приватною. Таке рішення — скасувати заборону на відчуження структурних підрозділів НАК «Нафтогаз України» — запропонував ухвалити Кабінет Міністрів. Віце–прем’єр Юрій Бойко пояснив алгоритм дій влади так: «Ми створили акціонерні товариства, зараз ініціювали закон про скасування обмежень. Після приватизації ГТС і справді реально розділять».
На повній швидкості — до нуля!
У момент, коли українська опозиція намагалася відправити у відставку Прем’єр–міністра Миколу Азарова, експерти Міжнародного валютного фонду саме уточнювали свої прогнози щодо економічної ситуації у нашій державі. Микола Янович був проти власної відставки і пояснював цю свою позицію могутніми реформами, які проводить його команда на зло всім попередникам, та чудові перспективи вітчизняної економіки. Аналітики головного фінансового донора також вивчали наслідки реформ та прогнозували перспективи, одночасно змінюючи попередні цифри. Якщо раніше вони вважали, що ВВП України зростатиме на 3,4%, то останній прогноз — 0%! І це у кращому випадку. Менш обережні у висновках експерти стверджують: до кінця року український валовий продукт упаде на цілих 3%!
Дуби і липи Партії регіонів
Найближчої суботи вся наша країна в єдиному пориві: і діти, і дорослі — всі як один вийдуть на ініційований урядом День довкілля. «Цей день згуртовує навколо добрих справ, якими ми власноруч можемо прикрасити нашу землю», — пояснив ідеологічне завдання свята Микола Азаров та пообіцяв — на його посильну допомогу співгромадяни також зможуть розраховувати! «Я особисто буду працювати в Києві», — сказав Прем’єр.
Дир–дир, аби не «Джон Дір»
Ставлення Прем’єр–міністра Миколи Азарова до дорожніх ям змінюється із шаленою швидкістю. Якщо попервах він категорично відмовлявся латати вибоїни, стверджуючи, що для такої титанічної праці не вистачить жодних грошей, то потім погодився ремонтувати дорожнє полотно взамін на збільшене фінансування. Вчора ж Микола Янович зажадав ідеально рівного полотна і заявив, що за ями на шляхах він каратиме своїх підлеглих!
Москва посадку не дозволяє
Минулими вихідними стало відомо: президент Росії Володимир Путін дав спецдоручення розглянути питання самостійної модернізації літаків «Антонова» без узгодження з розробником. Строк, аби виконати і доповісти йому, ВВП дав не такий уже й великий — до 1 серпня 2013 року. Подібна заява — це черговий «дзвіночок», який лунає з Москви на адресу українського авіабудування. Раніше, нагадаємо, росіяни вчергове відмовилися від ідеї брати на озброєння своїх військово–повітряних сил наш Ан–70.