Паразитний маркетинг
Сьогодні, маючи лише принтер, балончик із фарбою або просто маркер і трохи вільного часу, будь–хто може втопити місто у своїй медіа–присутності. Це нагадує проблему спаму в інтернеті, де низька вартість повідомлень дозволяє масово розсилати рекламну інформацію. Для спамерів один відсоток звертань за їхнім оголошенням — уже значне досягнення. Подешевшання і доступність друку призводить до зниження собівартості кожної об’яви. Таким чином ми стикаємось із можливістю утворення цілком реального, неелектронного спаму на наших вулицях, стінах, парканах та навіть тротуарах.
Але якщо видалення непотрібних листів з електронної поштової скриньки — справа кількох секунд, то невеличкі папірці все ж більш матеріальні, тому цілком можливо, що скоро Київ та інші великі міста просто потонуть у купах безкарних папірців. Як із цим боротися?