«Підземка» «виросте» під Новий рік

«Підземка» «виросте» під Новий рік

Остаточнi роботи до запуску станцій «Деміївська», «Васильківська» і «Голосіївська» Київського метрополітену таки встигнуть завершити до середини цього місяця. Ці прогнози підтвердила прес–служба Київської міської держадміністрації. Крім того, одночасно з відкриттям нових станцій на Куренівсько–Червоноармійській гілці, 15 грудня планують повний запуск автомобільної розв’язки на Московській площі.

Із мітлою проти негоди

Минулорічну зиму кияни запам’ятають надовго. Таку кількість неприбраного снігу, переламаних рук і ніг, травмованих мешканців через бурульки та повну бездіяльність комунальних служб забути важко. Експерти таку ситуацію пояснюють так: «молода команда» Черновецького на прибиранні доріг просто зекономила.
Минув рік. Змінилася влада, і знову прийшла негода зі снігом та морозом. Як зимуватиме столиця цьогоріч, коли «віжки» опинилися в руках ставленика «регіоналів» Попова, і чи стане менше переломів і криги, намагався з’ясувати кореспондент «УМ».

Президенте, закопайте яму

Президенте, закопайте яму

Подібна історія для Києва, на жаль, типова — класичний приклад «добросовісної» роботи комунальних служб. Але мешканцям Нивок від того не легше. «Ранiше «тепловики» після ремонту труби засипали, — скаржиться мешканка будинку на вулиці Толбухіна, 9, пенсіонерка Валентина Василівна Хоменко, — А це взагалі лишили все відкритим. Ось уже й сніг випав, а воно парує і смердить — у двір вийти неможливо, нікому з комунальників до того діла немає. Ситуація із року в рік тільки погіршується. Минулого року через їхні ремонти узимку довго без опалення сиділи».

Слизька площа

Слизька площа

На столичному майдані Незалежності кипить робота — тут готуються до відкриття ковзанки. Усі роботи планують закінчити до 3 грудня. Зараз майданчик 20 на 30 метрів готують до заливки водою — уже майже закінчено облаштування подіуму та укладання основи, прокладено труби для охолодження води. П’ять дерев’яних будиночків, у яких зберігатимуть і сушитимуть ковзани, а також розміщуватиметься каса, вже зведено. Лишилося тільки на кожному з них встановити дах.

Пандуси є, туалетів немає

Пандуси є, туалетів немає

Керівництво КП «Київський метрополітен» не втомлюється говорити про розвиток і модернізацію існуючих ліній та будівництво нових і сучасних станцій. Наприклад, цього тижня прес–служба метрополітену повідомила про ще одну добру звістку: працівники «пiдземки» встановили 15 ліфтів та 8 підйомників для інвалідів на станціях «Червоний хутір», «Вирлиця» та «Бориспільська». А надалі, за словами прес–секретаря «пiдземки» Надії Шумак, планується виконати цілий комплекс заходів для поліпшення проїзду інвалідів у «пiдземцi»: «Зараз на Сирецько–Печерській лінії курсують вісім сучасних вагонів, пристосованих для людей з обмеженими можливостями. У найближчій перспективі закупимо ще чотири таких самих».

Табу на сморід

Скандальний рейковий сміттєспалювальний об’єкт майже в центрі Києва мають закрити — санітарно–епідеміологічна служба вже видала відповідний припис. Відтак дітище Південно–Західної залізниці, спроектоване харківськими розробниками і таємно запущене в роботу у вересні, нарешті може дати спокій мешканцям Солом’янського та Шевченківського районів.

Вулична «метрика» столиці

Вулична «метрика» столиці

Здавалося б, про Київ пересічний українець знає немало. Починаючи від легенди про трьох братів та Либідь і закінчуючи історією Хрещатика у фотографіях із очевидним фактом, що в 50–х він виглядав набагато краще. Але якщо до минулого Києва підійти «вужче» і взяти, до прикладу, історію найменування вулиць столиці України, погодьтеся, загальновідомих фактів знайдеться небагато.

Цей матеріал — короткі шматочки з історії топоніміки Києва, його вулиць і перших карт: про Чорну грязь на Подолі й про перейменування Хрещатика за одну ніч. Про все це «УМ» розповіла 88–річна Лідія Антонівна Пономаренко — геодезист, дослідник і києвознавець.

«Революцію» розігнав дощ

«Революцію» розігнав дощ

Учора більшість торговців столичних ринків повернулися на свої робочі місця. На Майдан пішла незначна частка власників торговельних точок. Книжковий «Петрівка» працював на повну силу, на продуктовому і речовому ринку «Святошин» — більшість яток, повернувся до нормального режиму роботи й Троєщинський ринок. На майдані ж Незалежності станом на 13–ту годину лишилося дві–три сотні мітингувальників — замало як для всеукраїнської акції протесту підприємців. Запал незгодних остудив ще й тривалий холодний дощ.

Метро — на комерційні рейки

Метро — на комерційні рейки

Міністерство економіки виношує плани щодо приватизації КП «Київський метрополітен». Розроблений міністерством законопроект дозволить, окрім підземки, продавати теплоелектростанції та майнові комплекси підприємств аварійної промисловості. Такі зміни планують внести до Закону України «Про приватизацію державного майна». Що буде зі столичним метро і чого чекати мешканцям Києва після продажу цього підприємства–гіганта, «УМ» поцікавилася у фахових експертів.

«Підемо ще до Януковича»

Учора під будівлею Верховної Ради було так само людно, як у вівторок. Голови профспілкових організацій та просто підприємці з регіонів дотрималися своєї обіцянки — в день прийняття нового проекту Податкового кодексу зібралися на мітинг у «повному озброєнні» — зі свистками, пластиковими пляшками та вболівальницькими дудками.