Довга шухляда Сузуки
«Гран–прі Японії», який після трирічної перерви повернувся на автодром «Сузука», виявився вельми нудним дійством. Попри сподівання оптимістів, цей етап не назвав ім’я нового чемпіона. Аби тріумфувати достроково, лідерові команди «Браун» Дженсону Баттону було потрібно набрати на шість очок більше від партнера по «стайні» Рубенса Баррікелло. Однак британець вирішив не ризикувати. За підсумками кваліфікації Баттон узагалі був десятим, а в очкову зону (на восьме місце) потрапив тільки завдяки зіткненню болідів Сутіла й Ковалайнена, котрі йшли перед ним. Баррікелло теж провів не найкращу гонку і фінішував сьомим.
Нічні скандали Сінгапура
«Світло, як удень» — таким є офіційний девіз «Гран–прі Сінгапуру» (по вулицях цього міста–держави, нагадаємо, пілоти «Формули–1» ганяються в темний час доби — щоб підвищити привабливість етапу і підгадати заїзди під європейську телеаудиторію). Ясною як білий день є й картина з переможцями поточного чемпіонату: очевидно, що Кубок конструкторів здобуде команда «Браун», другою буде «стайня» «Ред булл», чемпіонство в індивідуальному заліку розіграють Баттон і Баррікелло з «Брауна», а третє місце — два гонщики з «Ред булла». Відтак учасникам перегонів залишається вирішувати локальні завдання. І в такій ось вихолощеній боротьбі трапляються вельми цікаві повороти.
Два постріли з «БРАУНінга»
Мабуть, більшість телекоментаторів, які позавчора оповідали про перебіг гонки на «Гран–прі Італії», на передостанньому колі підганяли своїми язиками Льюїса Хемілтона. Чинний чемпіон ішов на третій позиції, причому мав кращий темп, ніж лідер поточного сезону Дженсон Баттон, котрий ішов другим, тож поступово скорочував відставання. Оскільки темношкірому британцеві цього року великі титули вже не світять (надто багато «Макларен» згаяв на початку чемпіонату), тож можна ризикувати. І молодий Хемілтон ризикував. За коло до фінішу, силкуючись дістати білого співвітчизника, Льюїс в одному з поворотів не впорався з керуванням — його болід розвернуло й ударило об відбійники. А шкода...
І останні стануть другими
Перша перемога в сезоні гонщика «Феррарі», масова аварія вже на початку дистанції, сходження з траси одразу кількох фаворитів і блискучий виступ безпросвітного аутсайдера з індійської «стайні» — все це підсумки 12–го етапу світової першості. «Гран–прі Бельгії» вкотре підтвердило шалене реноме цьогорічних «королівських перегонів».
«Межигір’я» — це Косово Януковича
Учора Віктор Янукович на прес–конференції намагався відповісти на інформаційні удари, завдані йому в останні дні насамперед Юлією Тимошенко, й повернути втрачені «очки». Але, певно, втратив ще більше балів, адже у своєму стилі переплутав Чорногорію й Косово. Відповідаючи на запитання щодо визнання Партією регіонів незалежності Південної Осетії й Абхазії, Янукович запропонував розглядати цю проблему «в контексті ситуації з Чорногорією». Прес–секретар Денис Іванеско поправив лідера: «Косово». Лідер погодився.
Шедевр Рубенса
Міхаель Шумахер — у клубному комбінезоні, майже в повному екіпіруванні гонщика «Феррарі», хіба що в навушниках замість шолома, — розсерджено пхикнув і відвернувся від траси. «Червоний Барон» у боксах зі своєю командою спостерігав за виступом Луки Бадоера, котрий на у Валенсії замінив травмованого Феліпе Массу.
Ой що то за ШУМахер учинився!
За збігом обставин, між етапами «королівських перегонів» у Будапешті й Валенсії — цілий місяць, тож Міхаель Шумахер повертається не «з корабля на бал», а має достатньо часу, аби заново призвичаїтися до ролі пілота «Формули–1», потренуватися, владнати необхідні формальності. Британська газета «Міррор» повідомляє, що лише за «Гран–прі Європи» «Червоний барон» отримає небувалий гонорар у розмірі 3,5 млн. євро — тобто більш ніж по мільйону за змагальний день! Причому більшу частину цієї суми заплатить Шумахерові не сама команда «Феррарі», а спонсори — вони вже задоволено потирають долоні, спостерігаючи за сплеском інтересу до «Ф–1».
32 роки й одна перемога
Перетнувши фінішну лінію на «Нюрнбургринзі», 32–річний Марк Уеббер радісно верещав «Єс–єс–єс–єс–єс!!!» і розмахував руками — ну просто як дитина. Ще б пак, австралійцеві знадобилося аж 130 етапів, щоб виграти свій перший Гран–прі в житті. Днем раніше, в суботу, Уеббер у кваліфікації здобув ще й першу у «формулічній» кар’єрі «поул–позишн». Попри це, недільна гонка складалася для нього не найкращим чином: уже на старті Марк зіткнувся колесами з болідом Рубенса Баррікелло, і саме бразилець вийшов відтак на перше місце. Розглянувши невдовзі цей епізод, стюарди оштрафували Уеббера додатковим проїздом по піт–лейн. Проте навіть таке покарання австралійський пілот обернув собі на користь. Тим більше, слідом за ним фінішував партнер по «Ред булл» Себастьян Феттель — «Червоні бики» оформили третій переможний «дубль» у сезоні і помітно скоротили відставання від «Брауна» як у Кубку конструкторів, так і в особистому заліку.
Усіх непокоїть Гондурас
Питання до вірменського (або й не вірменського) радіо: яка політична подія може об’єднати позиції комуністичних президентів Венесуели і Болівії, держсекретаря США, Генсека ООН та лідерів Євросоюзу? Відповідь: переворот у Гондурасі. І венесуельський лідер Уго Чавес, і глава зовнішньополітичного відомства Сполучених Штатів, і президент Болівії Ево Моралес, й інші лідери наполягають на тому, що хунта, яка взяла владу в Гондурасі минулої неділі, має повернути країні демократичний устрій — тобто президента Мануеля Селайю на посаду.