Рукописи не горять. Вони рекламуються
Іноді дивуєшся, наскільки динамічними стали наші письменники у сенсі піару. Ще не надрукував роман, не привезли тієї книжки до крамниць, а письменник уже рекламує його на всі заставки. Харків'янин Сергій Жадан разом із часописом «Критика» організував читання нового, ще рукописного роману «Депеш Мод». Уже зранку біля Могили почали гуртуватися «паломники», які знають напам'ять вірші Жадана, вільно цитують уривки з його першої прозової книжки «Біг Мак». Їм не терпілося почути нове творіння свого літературного кумира. Проте модератор зустрічі Андрій Бондар одразу попередив: усього роману, хоч той і невеликий, Жадан читати не буде. Але якесь уявлення про нього дасть.