Буханець знову тисне на гаманець

У Хмельницькому впав чи не останній бастіон місцевої влади. За найменшої нагоди тамтешні керівники не забували нагадувати, що ціна хлібобулочних виробів у регіоні одна з найнижчих в Україні. Тепер цей козир з чиновницьких рук сувора дійсність вибила.

«Червоному півню» на рейках не розгулятися,

Українські залізничники останніми роками вже привчили співвітчизників до того, що на власній технічній базі самотужки виготовляють модернові пасажирські та вантажні вагони. Швидкісні поїзди далекого слідування і дизель- та електропотяги курсують практично на всіх сталевих магістралях країни. Знайшли свою нішу в розгалуженому залізничному господарстві й шепетівські майстри. У тамтешньому вагонному депо, оснащеному сучасним обладнанням, наловчилися переобладнувати рефрижератори у зручні, комфортні та ефективні в роботі комплекси.

«Мазда» в польоті

Позавчора о 5.30 ранку, коли хмельниччани ще спали, 20-річний Юрій К. щодуху гнав своє авто в напрямку центру міста. На перетині вулиць Проскурівського підпілля та Вокзальної водій чи то прогавив поворот, чи не впорався з кермом — i авто на повній швидкості наїхало на бордюр, підстрибнуло і, протелівши в повітрі десяток метрів, опинилося на даху одноповерхового житлового будинку.

Спочатку був Кобут...

Третій рік поспіль на території Острозького замку, в райцентрі Старокостянтинів, київські археологи проводять розкопки. Їхнi наполегливі пошуки увінчалися цікавими знахідками, які, в свою чергу, дали багату поживу для роздумів не лише історикам, а й тамтешнім жителям. Найголовніше: столичні науковці майже напевно стверджують, що сьогоднішній Старокостянтинів, заснований у XVI столітті, постав на місці болохівського поселення Кобут. Воно було зруйноване князем Данилом Галицьким ще вісімсот років тому.

Первачок-лівачок

Про схильність нашого брата-слов'янина до міцних напоїв, здається, відомо усьому світові. Що ж пропонує йому, бідолашному, розгалужена мережа торгівлі, яка вже повністю перейшла у приватні руки? На жаль, факти, виявлені працівниками Хмельницького обласного управління у справах захисту прав споживачів, не додають оптимізму.

Сміття наступає...

Невід'ємним атрибутом сучасного пейзажу стала захаращеність багатьох територій, зокрема, місць масового відпочинку, придорожніх лісових насаджень, берегів річок тощо. Прикро, але не навчилися ми ще цінувати належним чином матінку-природу, дорожити подихом свіжого вітру чи ковтком цілющої води.

Темнота довкола АЕС

Другий енергоблок Хмельницької АЕС, згідно з урядовим рішенням, має бути введений у дію до 24 серпня 2004 року. Враховуючи те, що перший кілок на новому майданчику було забито ще два десятиліття тому, стає очевидним: будівництво вже обросло густою бородою. Звісно, цьому були й об'єктивні причини, зокрема оголошений свого часу мораторій на спорудження об'єктів ядерної енергетики в нашій державі, який тривав до 1994 року.