Odisk більше доби тягнули від самого зовнішнього рейду Ялтинського морського порту великим буксиром нашого військового флоту «Кременець». І знову ж до того самого пірсу Керченського торговельного порту, де тиждень тому судно під прапором африканської країни Сьєрра-Леоне завантажилося двома тисячами тонн виробленого на російському Новокузнецькому меткомбінаті ферросиліцію — речовини, яка використовується у металургії для виплавлення високоякісної сталі, — і взяло курс до турецьких берегів. Проте вже наступного дня та ще й у шторм в Odisk відмовив двигун. Команда у складі десяти чоловік (семеро — громадяни України і троє — Росії) безуспішно намагалася його полагодити. Натомість отруїлася фосфином (газом, що належить до сильнодіючих отруйних речовин), що, за висновками фахівців МНС, міг утворитись від взаємодії морської води і ферросиліцію. Його концентрація у трюмах перевищила гранично допустиму норму аж у 200 разів, що й спричинило смерть двох членів екіпажу — 23-річного українця і 26-річного росіянина.