Портрет директорки банку

Портрет директорки банку

Колись Марина Лелет­ потрапила у банківський бізнес випадково. Маючи юридично–економічну освіту, шукала роботу. Знайомі привели її до банку, де вільною була лише посада юрисконсульта. Тоді був кінець дев’яностих, і позначився він масовим формуванням фінансових установ, в яких працівники часто не знали, чим і як треба займатися. Користуючись нагодою, Марина сама докопувалася до істини. Молода білявка з параметрами моделі вразила керівництво не стільки красою, скільки затятим ставленням до роботи. Дивно було бачити, як вродлива дівчина бездоганно, з погляду юриспруденції, готує документи і намагається розібратися у нетрях депозитів, кредитів, цінних паперів, до яких за посадою відношення не мала. Проте Марина — це саме той випадок, коли не всупереч, а завдяки долі мала стати першою.

Культурний центр слід створювати самим

Культурний центр слід створювати самим

Усе почалося, коли онучка почесного консула Південно–Африканської Республіки в Одесі Лариси Поплавської вступила до першого класу Київської гімназії №143. Тоді енергійна пані Лариса познайомилася із творчою директоркою гімназії Світланою Тросюк, яка втілює у щоденне шкільне життя справді нові стандарти освіти. Кваліфікований педколектив гімназії під її керівництвом не лише викладає дітям п’ять мов, а й налагодив стосунки із носіями цих мов: гімназисти вивчають культуру країн, їздять за кордон та листуються з однолітками з Англії, США, Франції, Італії, Польщі, Туреччини. І ось тепер у Київської гімназії №143 відкрито ще й міжнародний дитячий культурний центр Південно–Африканської Республіки в Україні.

Бонджорно, Італіє!

Бонджорно, Італіє!

Італія була моєю мрією. Знавці переконували, що треба обирати одне або два міста, їхати і насолоджуватися красою природи, мистецтва, атмосферою, кухнею зрештою. Туроператор пропонував будь–які варіанти. Я вибрала маршрут, що за вісім днів знайомив із дванадцятьма містами і містечками «італійського чобітка» — і не пошкодувала.

Виграші без ризиків

У Києві днями відбувся світовий семінар, присвячений безпеці та ризикам у лотерейному бізнесі. Чому саме у Києві і чому з такою темою? Треба почати з того, що одним з організаторів семінару була компанія МСЛ — колишнє «Молодьспорт­лото».

Про щурів і людей

Про щурів і людей

За місячним календарем 23 лютого Чорний водяний Дракон почне своє східне літочислення, і за східними ж переказами, саме від Дракона і Феї–птаха походять в’єтнамці. Серед своїх новорічних традицій вони щиро шанують Кухонного Бога, якого ще називають Богом домашнього вогнища.

Країна, розділена морем, чекає на вас

«Від офіційних візитів — до ділового співробітництва» — так визначила свою діяльність Державна корпорація MATRADE в особі керівника торгового відділу посольства Малайзії в Україні Віталія Бойка. Корпорація готова допомагати українським бізнесменам, які хочуть відкрити свою справу в цій країні, що розташована на двох півостровах, розділених Південно–Китайським морем.

В’єтнам — і нам і не нам

В’єтнам — і нам і не нам

Площа В’єтнаму становить усього пів–України, а його економіка розвивається настільки динамічно, що країна стала одним із найбільших у світі експортерів рису, кави, каучуку, морепродуктів, чаю, екзотичних фруктів, нафти–сирцю. Незабаром наші держави відзначать двадцятиліття співробітництва. Ось–ось має відкритися прямий авіарейс між Києвом та Ханоєм, що значно полегшить життя не тільки політикам, а й бізнесменам і туристам. Уже окреслені програми в економічній, гуманітарній, культурній та туристичній сферах, які спрямовані на інвестиційний курс. В’єтнамці сподіваються на співпрацю з Україною в галузі енергетики, IT–технологій, освіті, залишаючись при цьому країною полум’яних революціонерів, чий лідер Хо Ши Мін зустрічається на портретах як у кожному офіційному кабінеті, так і приватному магазинчику чи поруч із Буддою в культовій пагоді. Сьогодні В’єтнам дедалі більше приваблює інвесторів.

Свято бурштинового напою

Свято бурштинового напою

Минулих вихідних пивовари України відзначали своє професійне свято, зібравши на площах «Експоцентру» столиці багато прихильників цього демократичного напою. Уже по кількості барвистих фірмових наметів можна було судити, як швидко розвивається українське броварництво і як розширився асортимент бурштинового напою: світле і темне, фільтроване та нефільтроване — сьогодні існує 400—450 видів пива. Понад 70 підприємств в Україні варять цей пінний напій, задовольняючи смаки та попит земляків, проте в розрахунку на дорослу душу населення українці споживають його не так уже й багато у порівнянні з сусідами — 30 літрів на рік. У Росії ця цифра становить 51 літр, у Німеччині — 148, у Чехії — 158. Але популярність українського пива зростає не тільки на Батьківщині, його визнали та оцінили і за кордоном.

Для стильних й мобільних

З вересня «Київстар» запропонував нову передплачену послугу, яка створена спеціально для молоді 17—24 років, і називається — DJUICE. DJUICE вважається не тільки стильним продуктом в Україні, а й, на думку компанії, найбільш економним пакетом зі стартовою ціною 50 гривень, у якому передбачені найнижчі тарифи.

Тая дорогая

Тая дорогая

Компанія «Оранта» вирішила зустріти Новий рік безпрецедентною акцією у страховій історії України — застрахувала голос Таїсiї Повалій, тобто взяла на себе ризик відповідати за його бездоганне звучання протягом наступного року. Урочисте підписання угоди сталося у присутності журналістів. Документ має досить обгрунтовану, реальну основу, в якій перераховуються умови поведінки страхового суб'єкта: не палити, не вживати наркотики, берегти здоров'я, маючи на увазі обмеження контактів при спілкуванні, навіть не зловживати спортом, не кажучи вже про алкоголь.