«Не знання породжують віру…»: рецензія на дебютний роман Олександра Козинця «Картка Марії»
Крізь «Потьму»: рецензія на збірку оповідань «Потьма. Книга пришт» В’ячеслава Медвідя
Інтелект проти гібридної війни: рецензія на книжку Олега К. Романчука «Не бійсь. Не зраджуй. Не мовчи»
Людина-епоха: помер багаторічний головний редактор журналу «Всесвіт» Олег Микитенко
Мистецьке свавілля тіла: у Києві представили фільм-балет «Лісова»
Особливий текст: рецензія на роман Ігоря Павлюка «Мезозой»
«Тілесний» Шекспір
Однією з родзинок цьогорічного «Книжкового арсеналу» стала нова версія «великої трагедії» «Ромео і Джульєтта», яку разом із видавництвом «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» Івана Малковича підготував «патріарх Бу-Ба-Бу» Юрій Андрухович. До речі, 400-річчя від дня смерті англійського класика так само припало на нинішній фестиваль (23 квітня).
Серцебиття свободи
Революція гідності, яка почалася з масових виступів українців проти непідписання Угоди про асоційоване членство України в ЄС, — найвизначніший феномен новітньої політичної історії. Україна знову на кілька місяців стала топ-новиною світових ЗМІ, які не вимикали екранів, щодобово транслюючи сюжети з Києва про повалення режиму Януковича, який не дозволив реінтегрувати Україну до Європи.