Тепер уже й голландські туристи мають уяву про дійсний стан справ у нашому Міністерстві транспорту та зв’язку. Адже цьому відомству, окрім залізниць, має нещастя підпорядковуватись ще така стратегічно важлива комунікація, як Севастопольський морський торговий порт. Учора до його причалу і мав намір пришвартуватись «Роттердам», на борту якого перебувало 1300 пасажирів. Однак, коли капітан дізнався, що довжина причальної стінки в порту менша за двісті метрів, одразу дав «відбій» і став на якірну стоянку на зовнішньому рейді. Іноземців, спраглих до історії колись закритого міста моряків, довелось доправляти, як під час якоїсь надзвичайної події, на судових катерах.
Заступник начальника порту Ігор Андріянов виправдовувався перед місцевими журналістами за цей явний «конфуз». Мовляв, колишній капітан лайнера, хоча й з труднощами, швартувався в Севастополі, а цей чомусь боїться. Проте наступного разу, як він буцімто пообіцяв Андріянову, виправиться і таки ризикне завести «Роттердам» прямісінько в порт.
Ще один посадовець, завідувач секції морської акваторії міськадміністрації Володимир Троїцький, зізнався пресі, що у Севастополі не створено належних умов для швартування океанських суден подібного класу. Хоча й визнав: потрібне місце в Севастопольський бухті таки є — його, за домовленістю, торік передало командування Чорноморського флоту. Проте упродовж року портовики палець об палець не вдарили, щоб потроху облаштувати цю стоянку «на бочках». «І порт, і місто втрачають чималі кошти від того, що лайнер стоїть на зовнішньому рейді», — сказав пан Троїцький. Він вважає, що своє вагоме слово в цій ситуації повинне сказати і Міністерство транспорту і зв’язку України, адже «йдеться не тільки про інтереси міста, а й про імідж держави».