«Убивця авіаносців» покличе туриста?
Прописка по–українськи
Понад 130 столичних вулиць, назви яких в українській історії пов’язані з тоталітарним режимом, збирається перейменувати Комісія з питань найменувань та пам’ятних знаків Київської міської державної адміністрації. За словами заступника голови КМДА Сергія Рудика, наявність у Києві чотирьох вулиць Леніна, чотирьох — Щорса тощо не відповідає сучасному іміджу України. Натомість вони мають звучати іменами людей, які є патріотами та гордістю країни.
Мораторій на агітаторів
Побоюючись, що головне міське свято може перетворитися на ще одне поле боротьби за місця в парламенті, дві молодіжні громадські організації — науково–інтелектуальне товариство «Центр» та комітет молодіжних організацій — виступили з ініціативою, аби учасники перегонів добровільно обмежили агітаційні заходи в центрі Вінниці та місцях святкування — на площі Василя Стуса і в центральному парку. Пропозицію підтримав міський голова Володимир Гройсман й ініціював «круглий стіл» для представників основних передвиборчих штабів. Аргумент був виставлений один: спільні інтереси вінничан повинні стояти вище інтересів партійних груп, тому дні міста, які відбудуться в найближчі вихідні, мають стати і днями політичного миру.
А цей об’єкт, Вікторе Федоровичу, вже інший уряд продаватиме!
Дискусія між главою держави та українським урядом про приватизацію вітчизняних флагманів завершилася указом Віктора Ющенка. Як відомо, Кабінет Міністрів хотів якнайшвидше роздержавити ласі шматки української економіки і навіть затвердив умови конкурсу з продажу пакету акцій ВАТ «Одеський припортовий завод». Президент, як відомо, закликав призупинити процес передачі припортового у чужі руки. Але оскільки перший віцепрем’єр Микола Азаров напередодні недвозначно заявив, що «караван іде», а отже, відмовлятися від свого рішення Кабмін не буде, документом за своїм підписом Президент зупинив старання уряду Віктора Януковича.
«Дайош» українського «мисливця за човнами»!
Міністерство оборони розраховує, що українським суднобудівникам вистачить на це як амбіцій, так i коштів. Адже будівництво бойових кораблів, та ще й за сучасними технологіями — справа не з дешевих. Новину про наміри військових уже у 2011 році поставити на озброєння перший корабель класу «корвет», вироблений українським ОПК, міністр оборони Анатолій Гриценко повідомив саме в місті суднобудівників — Миколаєві.
НОВИНИ ПЛЮС
Черговий «привіт» Рудьковському
Тепер уже й голландські туристи мають уяву про дійсний стан справ у нашому Міністерстві транспорту та зв’язку. Адже цьому відомству, окрім залізниць, має нещастя підпорядковуватись ще така стратегічно важлива комунікація, як Севастопольський морський торговий порт. Учора до його причалу і мав намір пришвартуватись «Роттердам», на борту якого перебувало 1300 пасажирів. Однак, коли капітан дізнався, що довжина причальної стінки в порту менша за двісті метрів, одразу дав «відбій» і став на якірну стоянку на зовнішньому рейді. Іноземців, спраглих до історії колись закритого міста моряків, довелось доправляти, як під час якоїсь надзвичайної події, на судових катерах.