Уряд — палій

Уряд — палій

Поки станом на вчорашній ранок рятувальники підняли останню «фосфорну» цистерну, на Львівщині близько 200 мешканців, перекривши станцію «Красне», протестували проти перевезення небезпечних резервуарів неподалік їхніх домівок. На момент виходу номера у друк ще не було достеменно відомо, чи дослухається до думки народу влада. Очікувалося, що близько 17.00 це буде вирішено на спільнiй нарадi очільника Міністерства з надзвичайних ситуацій Нестора Шуфрича та віце-прем'єр-міністра Олександра Кузьмука. Як повідомив «УМ» керівник прес-служби МНС Ігор Кроль, у розпорядженні залізничників є принаймні два маршрути транспортування небезпечного вантажу. «Наразі рано говорити, яким саме шляхом резервуари переправлять у Казахстан. Однак можу сказати, що альтернатива є, і станом на сьогодні відпрацьовані принаймні дві дороги їх перевезення».

За збитки треба платити

За збитки треба платити

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Після трагедії на львівській залізниці Партія зелених України була першою політичною силою, що прибула до Буського району та допомогла людям. «Фосфорна» катастрофа має довгостроковий характер, і, на думку зелених, гасінням пожежі проблема не вирішена. Заражені фосфором території становлять серйозну екологічну небезпеку для жителів районів Львівської області. Адже до грунту та в атмосферу потрапили токсичні речовини, що є загрозою для здоров'я людей. Перші дні трагедії були відзначені тим, що людям не повідомили ні про специфіку аварії на залізниці, ні про можливі наслідки.

Судова пастка для профспілки

Судова пастка для профспілки

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Сучасне наше життя влаштоване так, що хоч-не-хоч доведеться повірити, що жодна добра справа не лишається без покарання. Підтвердженням цього парадоксу має стати ситуація навколо Колективного договору між адміністрацією Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (Украероруху) та профспiлками. Ним встановлено великий перелік додаткових гарантій, пільг та компенсацій, не передбачених традиційним трудовим законодавством, зважаючи на те, що тут працюють диспетчери з управління повітряним рухом, рівень відповідальності, вимоги до фахового рівня і стану здоров’я яких надзвичайно високі.

Всі статті рубрики