Незабаром маленькі маршрутні мікроавтобуси, до яких треба заходити зігнувшись, можуть зникнути зі столичних автошляхів. Київрада на своєму останньому засіданні ухвалила рішення про посилення технічних вимог до автобусів на міських маршрутах. Згідно з ними, маршрутка мусить мати не менш як дев'ятнадцять «сидячих» місць, двоє автоматичних дверей та двигун з еконормою «Євро-1». Ці характеристики немовби «списані» з автобуса «Богдан», а мікроавтобуси «Мерседес», «Газель» та «Івеко», до яких заходити треба через передні двері, очевидно не відповідають новим вимогам. Також Київрада вирішила взагалі вигнати «маршрутки» з центру столиці, залишивши там автобуси тільки великої та надвеликої місткості, повідомляють «Українські новини». Двигуни цих автобусів повинні відповідати екологічним нормам на рівні не нижчому як «Євро-2». Перелік центральних маршрутів міська рада затвердить окремо.
За даними міськадміністрації, у Києві перевезеннями пасажирів у маршрутних таксі займаються 72 компанії. Вони виконають вимоги міської влади, от хіба що не зразу, а в силу своїх можливостей, повідомив «УМ» Олег Басов, заступник директора з безпеки руху підприємства «Парк», автобуси якого обслуговують шість київських маршрутів. За словами пана Басова, в інтенсивному київському «трафіку» маршрутки зношуються досить швидко, тож їх замінюють на нові, котрі перевищують столичні вимоги і відповідають екологічним стандартам «Євро-3» та «Євро-4». Однак замінити півавтопарку зразу перевізники не в змозі. «Часто маршрутка має двоє дверей, але одні з них несправні, тому заблоковані, а на ремонт немає грошей, — розповідає Олег Басов. — Високі ціни на пальне змушують багатьох їздити на низькоякісному бензині, що дає підвищений рівень викидів. Нові автомобілі екологічніші». Ініціатива залишити в центрі міста лише великі автобуси теж не зовсім обдумана, вважає спеціаліст. Адже потік пасажирів там невеликий, а вулиці вузькі. Великий автобус, отже, не може об'їхати легковик, який заглух посеред дороги, й утворюється пробка.