Спершу все було звичним для зустрічі в Запоріжжі українських та російських авіабудівельників: взаємні компліменти, обіцянки-аванси, обмін сувенірами і тостами. Міністр промполітики України Анатолій Головко, недавній заступник запорізького «губернатора», запевнив, що наступного року на розвиток вітчизняного авіапрому буде виділено у п'ять разів більше коштів. Вельми скептично оцінив прогноз міністра генеральний конструктор КБ «Прогрес» Федір Муравченко: «Протягом останніх шести років в Україні про пріоритет авіації тільки й говорять. А він в державі має бути на ділі».
Як саме потрібно займатися ділом — керівництво авіаційного гіганта «Мотор-Січ» показало гостям з «Росавіапрому» у складальному цеху. Російській делегації, звісно ж, було приємно, що навіть девіз підприємства — «Через высокие технологии — к высокому небу!» — запоріжцi оформили мовою держави-сусідки. Неприховане намагання догодити в усьому — тільки б партнер не відвернувся — за роки і навіть десятиріччя обопільним так і не стало.
В'ячеслав Богуслаєв, екс-голова правління ВАТ «Мотор-Січ», а з весни — народний депутат від Партії регіонів і «просто» президент «Мотор-Січі», на цій зустрічі виступив у несподіваній для багатьох експертів тональності — звинуватив росіян у політиці подвійних стандартів. Він, зокрема, нагадав, що на одній із нарад президент РФ Володимир Путін відзначив позитивну роль «Мотор-Січі», а наступного дня помічник Путіна Ігор Шувалов проговорився: «Росія вперше публічно визначила, з ким піднімати свій авіапром: це — європейський концерн EADS». Запоріжці вже достеменно встановили, сказав Богуслаєв, що у французькій Тулузі таки відбулися перемовини щодо співпраці сторін у кількох векторах, в тому числі щодо розробки безпілотних літальних апаратів. «Команда Богуслаєва» подивована, що Росія перспективи свого авіапрому пов'язує з країною НАТО. Адже прагнення України до членства у цьому Альянсі спричинило відмову Росії від участі в проекті зі створення військово-транспортного літака Ан-70. Це вкотре, вже після низки офіційних заяв, повторив у Запоріжжі президент асоціації «Союз авіаційного моторобудування» Віктор Чуйко. Від «широти російської душі» він навіть припустив, що доля проекту може переінакшитися під час зустрічі президентів. Утім таким оптимістом на нараді пан Чуйко лишався в самоті. А щодо Ан-70, то міністр Головко запевнив, що цей літак будь-що злетить у повітря: на 90 відсотків проект уже профінансовано.