Уже найближчим часом харків'яни за одну поїздку в метро платитимуть 85 копійок. Розпрощатися зi звичним гривеником їх змушує рішення міськвиконкому. Після тривалих переговорів чиновники таки пішли назустріч метрополітенівцям, правда, трохи урізавши їхній апетит. Останні просили дозволу на подвійне збільшення старого тарифу, який був встановлений у Харкові ще п'ять років тому. Врятували гаманці майбутніх пасажирів місцеві економісти. Порахувавши обсяг потенційних витрат, вони дійшли висновку, що їх собівартість сповна перекриють і 75 копійок. Тому для того аби метрополітен зміг не лише перевозити пасажирів, а й вкладати гроші в технічне переоснащення, підприємству накинули додаткові 10 копійок. При цьому підземка змушена буде з власного гаманця оплачувати пільгові проїзди студентів.
Чиновники дали «добро» на нову вартість жетона, крім усього, ще й iз суто корпоративних міркувань. За словами мера Михайла Добкіна, подорожчання проїзду дозволить підземному перевізнику покинути лави збиткових підприємств. А після цього міськвиконком одразу ж порушить питання про зміну його власності. Тобто ця державна структура вже найближчим часом стане частиною комунального господарства. Мерія як потенційний власник обіцяє харків'янам не змінювати щойно затверджений тариф якнайдовше. Правда, при цьому Михайло Добкін не без жалю сказав, що коли б ціна жетона зросла до гривні вже сьогодні, Харків зміг би до кінця поточного року вкласти у будівництво нових станцій метро додатково 20 мільйонів гривень.