Чернівці й досі залишаються єдиним обласним центром України, який не має об'їзної дороги. Про цю наболілу і вкрай актуальну проблему йшлося вже понад десять років, та лише кілька місяців тому справа зрушила з місця.
Подібного за масштабом будівництва давно не пам'ятають у цих краях. Аби переконатись на власні очі в грандіозності об'єкта, чернівецьких журналістів днями вивезли на будову. Щоправда, перед тим перевзули їх у гумові чоботи. Наразі збудовано 4 кілометри дороги від Магали до Остриці, причому на цьому відрізку сконцентровано чимало елементів дорожнього будівництва — 4 шляхопроводи, 4 мости, складні інженерні конструкції, дренажні мережі. Щодня на будові працює понад 400 одиниць техніки. Начальник служби автомобільних доріг Роман Майор стверджує, що застосовуються найсучасніші технології дорожнього будівництва, і радіє тому, що вдалося зберегти справжніх професіоналів, які не виїхали на заробітки до інших країн. А ця проблема на Буковині дуже гостра. Крім місцевих будівельників і дорожників, у Чернівцях працюють майстри з Тернополя, Вінниці, Луцька, Дніпропетровська, Донецька, Києва. Умовами проживання та зарплатнею вони задоволені. Працюють у три зміни, будівництво майже не зупиняється. Об'їзна дорога з'єднає мікрорайон Руський з трасою Київ—Чернівці та Ковель—Чернівці без заїзду в місто.
Крім того, що об'їзна дорога є справжнім порятунком для міста, яке просто задихається від величезної кількості автомобілів (за годину центральною частиною проїжджає близько 500 авто), вона ще і дасть поштовх для розвитку туризму. В сусідній Румунії, в Сучаві, будується автобан та міжнародний аеропорт. 120-тисячне румунське місто претендує на європейський рівень доріг і послуг, отже, об'їзна дорога Чернівців має бути логічним продовженням міжнародної траси до Західної Європи.
Ще один плюс, далеко не останній, — екологічний. В районі будівництва дороги колись були розташовані фекальні відстійники з Чернівецьких очисних споруд. У зв'язку з будівництвом дороги їх закрили і практично знешкодили, аналогічна доля чекала і на стихійне сміттєзвалище, яке утворилось у цьому районі. Дорога грає ще й роль своєрідної дамби біля річки Прут і небезпека повені також залишилася в минулому.
Через пару місяців першу чергу дороги буде закінчено, наступні 7,5 кілометра споруджуватимуть у наступному році. На будівництво виділено 72 мільйони гривень, 30 з яких уже освоєно.