Почавчора тисячі пасажирів (у тому числі й автор цих рядків) змушені були діставатись із Ялти до Сімферополя манівцями, тобто об'їзним шляхом через Севастополь і Бахчисарай. Найбільше ж не пощастило гостям Криму, які з квитками на руках запізнились на потяги. А все через майже двокілометрову пробку, яка утворилась на ялтинській автотрасі, поблизу селища Партеніт. Міжміське тролейбусне сполучення Сімферополь—Ялта та Ялта—Алушта взагалі було заблоковане майже на добу. Не змогли прорватись через щільне скупчення, яке по обіді 11 травня сягнуло майже трьох тисяч автомобілів, і маршрутки. Тож довелось людям переплачувати і трястись об'їзним маршрутом зайву годину. Це наслідок автопробігу кримських татар, котрі вирішили «вдарити» по владі з нагоди чергових роковин депортації народу з Криму. Майже на 650 автомобілях, обвішаних лозунгами з земельними та іншими вимогами, вони зранку вирушили з Сімферополя на ПБК. На заваді агітпробігу стали мешканці Партеніта, котрі вже другий рік поспіль чинять відчайдушний спротив намаганням репатріантів будь-що отримати земельні наділи в їхньому селищі. На цей раз сторони під пильним оком даїшників і «Беркуту» лише обмінялись претензіями — і на цьому протистояння вичерпалось. Наскрізний же рух транспорту правоохоронцям вдалося відновити лише на ранок 12 травня.
На момент, коли писалися ці рядки, за словами начальника Центру громадських зв'язків кримської міліції полковника Олександра Домбровського, весь автопарк учасників акції був розташований на цьому ж відрізку дороги, але вже на узбіччі. Там же зосередились і відповідні підрозділи МВС.
Заступник директора державного виробничого підприємства «Кримтролейбус» Андрій Мінєєв розповів «УМ», що під свою відповідальність (ДАІ була проти) наступного дня все ж відправив тролейбуси з залізничного вокзалу Сімферополя на Алушту та Ялту. Щоправда, не у звичному режимі, тобто з інтервалом 20 хвилин, а через одну годину. В районі Партеніта у «рогатих» переставляють штангу на зустрічну смугу і перемикають реверс — і знову вперед. До чого «Кримтролейбусу» доведеться вдатись іще, аби відновити нормальну роботу, пан Мінєєв допоки не знає. За його словами, через вимушений простій 11 травня підприємство недоотримало приблизно 7 тисяч гривень прибутків. Що вже казати про незручності й збитки для самих пасажирів...