Ось уже восьму добу екіпаж в повному складі не полишає свій «стриножений» кригою Азову сейнер «ЧС 1047». А все через те, що зовсім не «зелений» капітан риболовного судна (воно приписано до Маріупольського порту і належить тамтешньому приватному підприємству), проігнорувавши метеопрогноз про другу хвилю морозів, самовільно вийшов надвечір 6 лютого в Азовське море на ловлю пе-ленгаса, не попередивши про це відповідні служби. До речі, ця провина капітана і судновласника дає навіть підстави порушити проти них карну спра-ву. Саме так прокоментували «УМ» ситуацію в Керченському державному управлінні «Чорноморрибвод». Утім екіпаж і так сам себе покарав — сейнер намертво вмерз у лід українських територіальних вод за 7 миль від Керченського півострова (товщина льоду cягає до 40 сантиметрів). Добре, що хоч ніхто з наших «челюскінців» не постраждав.
На судно, як повідомили «УМ» у черговій службi «Чорноморрибводу», на снігоході по кризі доставили 400 літрів питної води і запас продуктів на тиждень. Для самих дев'яти моряків це своєрідний екстрим. А ось власник сейнера Андрій Чиклін досі «розчищає» для нього фарватер. Росіяни, з якими він вів перемовини стосовно криголама з тагангрозькою припискою «Капітан Мошкін», так і не допомогли. Наразі пан Чиклін сподівається вже на «плече» рідного Маріупольського порту, з яким досягнуто попередньої домовленості про направлення до вмерзлого в лід «ЧС 1047» криголама «Капітан Бєлоусов».